Partner of Promotion dla Centralnego Portu Komunikacyjnego

Redakcja PR - 15.11.2018
53

Warszawska agencja wygrała przetarg na obsługę CPK

Agencja Partner of Promotion wygrała postępowanie ofertowe na obsługę public relations i public affairs Centralnego Portu Komunikacyjnego (CPK).

Kampania na rzecz Portu „Solidarność” obejmie stworzenie strategii komunikacyjnej, a także prowadzenie działań public relations i public affairs z wykorzystaniem wszystkich kanałów, w tym social media. Agencja będzie również odpowiedzialna za komunikację w obszarach edukacji i CSR.

Port „Solidarność” w perspektywie kilku lat stanie się najważniejszą polską inwestycją infrastrukturalną. W ramach projektu zostanie wybudowane nowoczesne lotnisko, którego lokalizacja planowana jest 37 km na zachód od Warszawy w okolicy Grodziska Mazowieckiego. CPK zakłada ponadto intensywny rozwój sieci połączeń drogowych oraz kolejowych na terenie całego kraju. Mają one umożliwić przejazd pomiędzy Warszawą a największymi polskimi miastami w czasie poniżej trzech godzin. Inwestycja ma stworzyć ponad 150 tys. nowych miejsc pracy, a jej wartość w pierwszym etapie wyniesie 35 mld złotych.

Comments

comments

53
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...