Parlament Europejski wybrał partnera do organizacji swoich wydarzeń w Polsce

Informacja Prasowa - 03.10.2024
221

Polska agencja eventowa Deep Grey z umową ramową z Parlamentem Europejskim

Wrocławska agencja eventowa Deep Grey wygrała przetarg organizowany przez Parlament Europejski w zakresie organizacji wydarzeń oraz działań związanych z komunikacją Biura Parlamentu Europejskiego w Polsce. – „To dla nas olbrzymia nobilitacja” – mówi Michał Szkotak, CEO Deep Grey.

Umowa ramowa dotyczy działań prowadzonych przez Parlament Europejski zarówno w Warszawie, jak i pozostałych regionach Polski oraz potencjalnie z Biurami PE w innych krajach europejskich. Celem współpracy jest zapewnienie wsparcia logistycznego i technicznego przy organizacji imprez, kampanii komunikacyjnych, produkcji treści medialnych i innych usług w dziedzinie komunikacji i informacji.

Budowanie wizerunku, nawiązanie dialogu.

Zadaniem wyłonionej w ramach przetargu agencji jest też pomoc w budowaniu spójnego wizerunku Unii Europejskiej oraz nawiązywaniu dialogu między instytucją, a obywatelami.

Ta wygrana cieszy nas szczególnie, nie tylko ze względu na aspekty biznesowe, ale również z uwagi na istotę działań, jakie mamy podjąć wspólnie z Biurem PE w Polsce. Szerzenie wiedzy oraz kreowanie wydarzeń mogących przybliżyć społeczeństwu działalność Parlamentu Europejskiego to dla nas olbrzymia nobilitacja – przyznaje Michał Szkotak, CEO Deep Grey.

Umowa zawarta została na rok, z możliwością przedłużenia jej trzykrotnie o kolejny rok, na maksymalnie cztery lata. Współpraca dotyczy Biurem Parlamentu Europejskiego w Warszawie i Wrocławiu.

Comments

comments

221
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...