Parę kroków do… – nowa kampania wizerunkowa Placu Unii

Informacja Prasowa - 05.02.2019
184

Parę kroków do… - nowa kampania wizerunkowa Placu Unii

Parę kroków do… – nowa kampania wizerunkowa Placu Unii

 Wraz z początkiem roku centrum handlowe Plac Unii prezentuje najnowszą kampanię wizerunkową, Parę kroków do….

 Plac Unii odpowiedzią na potrzeby klientów

Nowa kampania wizerunkowa Placu Unii opiera się a przekonaniu, że mimo bogatej i różnorodnej oferty handlowo-usługowej usytuowanej w okolicy Śródmieścia Południowego i Starego Mokotowa to w tej lokalizacji brakuje miejsca, w którym miło i przyjemnie można załatwić wszystkie swoje sprawy. Rozwiązaniem tego problemu jest właśnie Plac Unii.

Zakupy w sercu Starego Mokotowa

W nowej kampanii wizerunkowej postanowiliśmy w szczególności wzmocnić aspekt lokalizacji i benefitów z niej wynikających. Jesteśmy  miejscem w sercu Mokotowa, które może zaoferować swoim klientom tak różnorodną ofertę – od usług fryzjerskich, poprzez siłownię, zakupy spożywcze aż po spełnienie modowych potrzeb. I to wszystko pod jednym dachem. Oprócz tego w bliskiej okolicy Placu znajdują się liczne bary, restauracje, sklepy i teatry, co dodatkowo podnosi prestiż tej lokalizacji. – tłumaczy Magdalena Socorro-Czerwińska, dyrektor Placu Unii.

Odświeżona linia kreatywna

Za nową linię kreatywną odpowiada agencja Q&A Communications. Linia ma charakter motywujący i przedstawia ruch w kierunku galerii.  Hasła koncentrują się na bliskości miejsca i korzyściach, jakie odniesiemy pokonując niewielki dystans, jaki dzieli nas od Placu Unii. Mocno zaakcentowana bliskość pozwala podejmować szereg działań o charakterze społecznościowym. Utrzymany jest przyjazny, sąsiedzki ton dobrych znajomych, którzy lubią się odwiedzać.

 

 O miejscu:

 

O Placu Unii: Plac Unii City Shopping to nowoczesne centrum handlowe zlokalizowane na warszawskim Mokotowie u zbiegu ulic Puławskiej, Boya Żeleńskiego i Waryńskiego. Na trzech poziomach galerii znajduje się̨ 70 najemców, w skład których wchodzą m.in.: Zara, H&M, Empik, iSpot, Bobbi Brown, Smyk, Deni Cler, Hebe czy Douglas. Na terenie obiektu do dyspozycji klientów są̨ także Calypso Fitness, przyjazne kawiarnie i punkty gastronomiczne oraz supermarket SuperSam. Stałą ofertę centrum uzupełnia szereg cyklicznych wydarzeń. Obiekt posiada podziemny parking mieszczący stanowiska dla ponad 500 samochodów. Agentem wyłącznym reprezentującym Plac Unii City Shopping w zakresie wynajmu powierzchni jest firma Colliers International. Zarządca budynku to firma CBRE.

Comments

comments

184
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...