Przedsiębiorstwo Państwowe Porty Lotnicze rozpoczęło przetarg na agencję PR
Jak podaje portal Wirtualnemedia.pl, Przedsiębiorstwo Państwowe Porty Lotnicze poszukuje agencji, która zajmie się obsługą public relations i public affairs.
Największą szansę na w przetargu mają agencje, które mają doświadczenie we współpracy z dużymi organizacjami i instytucjami. Nie mogą mieć one jednak wśród klientów (również byłych) sektora lotniczego i lotniskowego). Obowiązkowo powinny mieć doświadczenie we współpracy z podmiotami i instytucjami sektora publicznego.
Wybrana agencja zajmie się m.in. stworzenie założeń oraz strategii komunikacyjnej, w tym kampanii public affairs, realizacją kompleksowych działań wdrożeniowych dla założeń oraz strategii komunikacji, przygotowywanie i realizacja zadań dotyczących komunikacji, z wykorzystaniem wszystkich dostępnych kanałów informacyjnych, z mediami społecznościowymi włącznie.
Do jej zadań należeć będzie również wsparcie działań z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu, zajęcie się organizacją spotkań i konferencji prasowych, tworzenie kampanii informacyjnych, edukacyjnych, historycznych – dotyczących sektora transportu oraz infrastruktury lotniskowej.
Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 1 października br. Zwycięska firma będzie współpracować z PPL przez maksymalnie 5 miesięcy od momentu podpisania umowy.