Panasonic podgrzewa piłkarskie emocje kampanią

Informacja Prasowa - 23.11.2022
248

Made To Move You X Football

Panasonic podgrzewa piłkarskie emocje kampanią

Made To Move You X Football

 

Jak połączyć świat muzyki z emocjami, które daje piłka nożna? Marka Panasonic znalazła na to oryginalny pomysł, tworząc limitowaną edycję piłek do gry z designerskim wzorem fal dźwiękowych. Ten nieszablonowy projekt powstał przy współpracy z polską firmą Alternative Soccer.

     Made To Move You X Football to projekt kontynuujący działania marki Panasonic zachęcające do zanurzenia się we własnym świecie muzyki i otoczeniu się emocjonującymi chwilami – tych z pewnością nie zabraknie w najbliższym czasie ze względu na święto fanów piłki nożnej z całego globu, czyli Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej Katar 2022.

Podobnie jak muzyka i sport, rodzina produktów audio japońskiego giganta porusza najgłębsze emocje. Krystalicznie czysty, bogaty i dynamiczny dźwięk w połączeniu z oryginalnym designem gwarantują niezapomniane wrażenia – brzmienie pojedynczych nut poczuje się każdą komórką ciała.

Dźwięk, sport i freestyle

Panasonic do współpracy przy projekcie Made To Move You X Football zaprosił polską firmę Alternative Soccer. Markę tworzy zespół młodych ludzi, pełen pasji do sportu, który rozwija piłkę uliczną od 2010 roku i stale zwiększa liczbę aktywnych graczy w Polsce.

Alternative Soccer produkuje odzież i akcesoria do piłki ulicznej – dla przyjaciół, zawodników i zawodniczek oraz osób wspierających kulturę i społeczność. Produkty Alternative Soccer są szyte w Polsce z wykorzystaniem wysokiej jakości materiałów. Wszystkie projekty powstają przy współpracy z polskimi designerami i konstruktorami odzieży.

Twarzą kampanii Made To Move You X Football jest reprezentant Alternative Soccer, producent muzyczny i kompozytor związany z kalifornijską wytwórnią Cold Busted, Michał Rycaj, „Michryc”. Prywatnie 3-krotny Mistrz Świata w piłkarskim freestyle’u, dzięki czemu
w świecie muzycznym synergicznie łączy elastyczność oraz oryginalność. Młody twórca jest jednocześnie autorem muzyki użytej w materiałach wideo przygotowanych do kampanii promocyjnej.

Cieszymy się, że razem z polskim środowiskiem freestyle’u i marką Alternative Soccer możemy rozwijać nasz długofalowy projekt Made To Move You. Wierzymy, że siła dźwięku powinna poruszać, wzbudzać emocje, dokładnie tak, jak robi to sport. Stąd też narodził się pomysł skojarzenia tych dwóch światów w koncepcję, która idealnie wpisuje się w gorący obecnie temat Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej Katar 2022 – mówi Mateusz Stopczyński, Trade & Marketing Communication Specialist Panasonic Polska.

W ramach projektu powstanie seria materiałów multimedialnych, które doskonale zobrazują sposób połączenia muzyki i sportowych emocji w wykonaniu marek Panasonic i Alternative Soccer. Materiały zostaną wykorzystane w kampanii, którą będzie można obejrzeć w listopadzie i grudniu 2022 między innymi na kanałach społecznościowych Panasonic Polska.

Comments

comments

248
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...