Chochołowskie Termy z agencją Pan Pikto
Chochołowskie Termy z początkiem listopada powierzyły działania z zakresu public relations katowickiej agencji Pan Pikto.
W ramach kontraktu firma będzie odpowiedzialna za kontakty z mediami i blogosferą, obsługę mediów społecznościowych, content marketing oraz kreację działań eventowych i marketingowych. Umowa przewiduje obsługę do końca 2017. To już trzeci obiekt o charakterze aquaparkowym w portfolio agencji. Pan Pikto niejednokrotnie gościł już na Podhalu, współpracując wcześniej m.in. z marką Bania (hotel, terma, ośrodek narciarski) czy Tatrzańskim Parkiem Narodowym.
Chochołowskie Termy działające na pograniczu Chochołowa i Witowa zostały otwarte 1 czerwca 2016 roku. Baseny wypełnione są wodą o właściwościach leczniczych i terapeutycznych wydobywaną z głębokości prawie 4000 m z najzasobniejszego ujęcia w regionie. Łączna powierzchnia lustra wody to 3000 m2. Obiekt dysponuje największym saunarium na Podhalu (w tym przeszkoloną sauną z widokiem na Tatry), SPA, strefą malucha i salami konferencyjnymi. Posiada także pierwszy w Polsce basen pływacki wypełniony wodą termalną.