Paclan wybiera Grupę Me & My Friends

Redakcja PR - 22.11.2018
141

Me & My Friends poprowadzi komunikację marki w Polsce

Wrocławska agencja interaktywna Me & My Friends zajmie się obsługą mediową marki Paclan, należącej do firmy Cedo.

Cedo, to firma istniejąca od ponad 50 lat, obecna w 7 krajach Europy i Azji. Markę Paclan na rynek polski wprowadziła 25 lat temu. Dotychczas nie była obsługiwana w zakresie relacji z mediami.

 

Do zadań agencji będzie należała komunikacja prowadzona na podstawie stworzonej przez nią strategii. Oprócz relacji z mediami, kluczowymi kanałami będą znane doskonale użytkownikom media społecznościowe Facebook i Instagram. Ponadto przewidywane są działania takie, jak eventy czy okolicznościowe spoty wideo. Za działania PR i social media dla marki Paclan odpowiedzialna będzie agencja public relations Brand Voice,  Grupa Me & My Friends.

 

Paclan nieustannie tworzy i ulepsza swoje produkty, starając się ułatwić i uprzyjemnić prace domowe tak, aby dom kojarzył się z rodziną, wygodą i odpoczynkiem. W ofercie znajdziemy szeroki wybór artykułów gospodarstwa domowego niezbędnego w kuchni i łazience, a także produktów dla profesjonalistów z branży HORECA.

 

Idąc z duchem czasu, marka Paclan chce stawić czoła wyzwaniom związanym z odpowiedzialnym zarządzaniem odpadami plastikowymi oraz edukacją konsumentów o wpływie ich indywidualnych działań na środowisko.

Comments

comments

141
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...