PA – kontynuuje całoroczną strategię komunikacji Katalogu Nagród BP

Jerzy Ciszewski - 18.12.2018
106

PA – kontynuuje całoroczną strategię komunikacji Katalogu Nagród BP

PA – kontynuuje całoroczną strategię komunikacji Katalogu Nagród BP

BP kontynuuje działania promocyjne w ramach całorocznej strategii komunikacji Katalogu Nagród BP. Za ich koncepcję kreatywną, obsługę marketingową oraz kreacje graficzne odpowiada PA.

Katalog Nagród BP jest ściśle związany ze współpracą marki BP z popularnym programem lojalnościowym PAYBACK – korzysta z niego ponad 8 mln ludzi. W ramach kompleksowej obsługi marketingowej PA przygotowała w grudniu ulotkę promocyjną uzupełnioną o nową ofertę nagród i atrakcyjne rabaty. Koncepcja kreatywna działań promocyjnych obejmowała m.in. zaangażowanie właścicieli popularnego bloga “Busem Przez Świat”, którzy zachęcali klientów stacji BP do wymiany punktów na atrakcyjne nagrody. Wszyscy użytkownicy programu lojalnościowego PAYBACK mogą odebrać swoje nagrody na ponad 540 stacjach BP, a także zamówić bezpośrednio pod wskazany adres.

Kampania promocyjna jest kontynuacją koncepcji kreatywnej Katalogu Nagród BP na sezon 2018/2019 przygotowanej przez agencję PA. Na okładce wykorzystane zostało autorskie zdjęcie ekipy “Busem Przez Świat”. Autorzy popularnego bloga stanęli przed niezwykle trudnym zadaniem znalezienia zimy w listopadzie. Jak się okazało, dla Karola i Oli Lewandowskich, nie ma rzeczy niemożliwych. Śnieżną scenerię znaleźli we Włoszech, które są idealnym miejscem na wypoczynek nie tylko dla amatorów białego szaleństwa.

Comments

comments

106
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...