„Otwórz, połóż, odpoczywaj”

Informacja Prasowa - 05.03.2024
97

Ruszyła wielkanocna kampania Dan Cake

Tym razem marka ponownie zachęca odbiorców, aby zamiast poświęcać wiele godzin na przygotowanie wielkanocnych słodkości, skorzystali z bardzo prostego przepisu od Dan Cake, dając sobie więcej czasu na to, co sprawia im przyjemność.

Użytkownicy, poszukujący w Internecie przepisów na wielkanocne wypieki, kierowani będą na stronę internetową kampanii, gdzie znajdą m.in. spoty i kreatywne przepisy kulinarne.  Każdy z nich oparty jest na zbliżonej recepturze: wystarczy otworzyć ulubiony wypiek z oferty świątecznej marki Dan Cake, a następnie położyć go na wielkanocnym stole i… odpoczywać – delektując się zyskanym w ten sposób wolnym czasem.

Aktywacji towarzyszą dwa spoty video, które będą emitowane w ramach kampanii zasięgowej na YouTube oraz w mediach społecznościowych.

Link do spotu 1: https://youtu.be/wY6-U6Cz9og

Link do spotu 2: https://youtu.be/9_ylOIQLcZU

Kampania będzie dodatkowo wzmocniona aktywnościami podejmowanymi przez influencerów. DowboryBeHappy“, czyli Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor oraz „Here we go again“, znani jako Ula i Olek, tematykę przygotowania świątecznych wypieków podejmą na swoich kanałach na Tik Toku w znanej ich odbiorcom, zabawnej formule.

Działania promocyjne prowadzone będą także w popularnych aplikacjach zakupowych (Listonic, Moja Gazetka, Glovo).

W tegorocznej odsłonie kampanii wielkanocnej ponownie pokazujemy nie tylko wszechstronność i wygodę produktów z naszej sezonowej oferty świątecznej, ale także to, jak dużym ułatwieniem są one w naszej codziennej, zabieganej rzeczywistości. Nasze babki, ciasta, baranki wielkanocne i babeczki nie tylko smakują jak domowe, ale także świetnie prezentują się na świątecznych stołach czy też w wielkanocnych koszyczkach. A dodatkowo pozwalają nam zaoszczędzić czas, który możemy spędzić nie na gorączkowych przygotowaniach w kuchni, ale tak, jak lubimy najbardziej – mówi Wiktor Kowalski, Head of Marketing, Dan Cake Polonia.

Za koncept strategiczny, linię kreatywną, kreacje reklamowe oraz stworzenie strony www akcji odpowiada agencja Ancymony, która prowadzi również komunikację w mediach społecznościowych oraz dba o PR i kontakt z mediami. Spoty zostały zrealizowane przez Spotlight Films, pod kierownictwem Katarzyny Dziadosz i Mateusza Mirochy, a za budowanie zasięgów i kampanię mediową w digitalu odpowiedzialny jest Bluerank.

www.BardzoProstyPrzepis.pl

Comments

comments

97
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...