Oto najbardziej oryginalni spośród oryginalnych – Kreatury 2021 rozdane!

Informacja Prasowa - 26.11.2021
295

Oto najbardziej oryginalni spośród oryginalnych - Kreatury 2021 rozdane!

Oto najbardziej oryginalni spośród oryginalnych – Kreatury 2021 rozdane!

 Wczoraj (25 listopada) odbyła się gala wręczenia nagród w 25. edycji Konkursu Niezależnej Kreacji „Kreatura”. Redakcja miesięcznika „Media Marketing Polska” wręczyła statuetki za najbardziej oryginalne i nieszablonowe projekty marketingowe w 2021 r. Przyznano 21 nagród głównych. Wręczono także 25 wyróżnień i jedną nagrodę specjalną.

Wśród laureatów tegorocznych Kreatur nie zabrakło dużych agencji, takich jak m.in. Mindshare Polska, VMLY&R, Leo Burnett czy Publicis Worldwide Polska, ale błyszczały też agencje niezależne – m.in. Just, Digital Kingdom czy Wyraz. Nagrodę główną w kategorii specjalnej – „Kreatura X” – otrzymały Adrianna Kiełczewska oraz Izabela Wasilewska (GoldenSubmarine).

 Wręczono też jedną nagrodę specjalną za pracę pt. „STOP kobietobójstwu!” zrealizowaną przez agencje Dziadek do Orzechów oraz Oto Film dla Centrum Praw Kobiet. Jury doceniło podjęcie trudnej tematyki i odwagę w obrazowym przekazie.

25 wyróżnień powędrowało m.in. do agencji: Plej, Oxymoron, Hand Made, Agencja Ancymony + Lemon Film czy Isobar Polska.

 Pełna lista nagrodzonych jest dostępna tutaj: https://kreatura.pl/2021-zwyciezcy/

 Poziom prac był wyrównany, ale warto zwrócić uwagę, że po raz kolejny do specjalnej pandemicznej kategorii trafiły naprawdę świetne projekty. To pokazuje ogromny potencjał naszej branży, która dostosowała się do nowych warunków. Miejmy jednak nadzieję, że tę kategorię mieliśmy na konkursie po raz ostatni – podsumowuje Tomasz Wygnański, redaktor naczelny „Media Marketing Polska” oraz współprowadzący gali wręczenia nagród.

 Kilka słów o #Kreaturze

Kreatura to ogólnopolski konkurs kreatywny organizowany od 1996 roku przez najstarszy ogólnopolski tytuł branżowy „Media Marketing Polska”, wydawnictwo VFP Communications Ltd. Celem konkursu jest wyróżnienie i uhonorowanie twórców polskiej sztuki reklamowej, m.in. agencji reklamowych full service, sieciowych i niesieciowych, agencji marketingu zintegrowanego, BTL oraz interaktywnych, a także domów mediowych, studio filmowych, fotograficznych i graficznych oraz indywidualnych twórców branży marketingowej (freelancerów).

Tegoroczna edycja konkursu okazała się wyjątkowa przez wzgląd na rekordową liczbę zgłoszeń. Jury pod przewodnictwem Karoliny Witeckiej (co-owner i CEO agencji Cut The Mustard) oceniało 176 prac konkursowych (najwięcej dotychczas), spośród których wybrano 62 projekty nominowane do statuetki. Prace były oceniane pod kątem oryginalności i innowacyjności pomysłu oraz ponadprzeciętnej jakości wykonania.

„Tradycyjne” kategorie konkursowe takie jak m.in. „OOH”, „Digital” czy „Radio” uzupełniono o dwie nowe – „Podcasty” i „Gaming”. Nie zabrakło też kategorii dla młodych – Kreartura X, do której brief stworzyła Skoda Polska.

Więcej informacji: www.kreatura.pl

Relację video z gali wręczenia nagród można obejrzeć na Facebooku „Media Marketing Polska”:  https://www.facebook.com/MMPonline

Bio:

„Media Marketing Polska” to magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.

Wydawcą miesięcznika „Media Marketing Polska”, „MMPOnline”, „Handel”, „Handel Extra” i „Food Service”/Ouichef.pl jest VFP Communications LTD (część niemieckiego koncernu Deutcher Fachverlag Media Group) – jeden z największych niezależnych wydawców specjalistycznych w Europie; dostarcza profesjonalnych informacji osobom decyzyjnym z trzech segmentów rynku B2B: Media/Agencje, FMCG, HoReCa.  VFP Communications jest też organizatorem branżowych konferencji oraz konkursów reklamowych, m.in. Golden Arrow, Gala Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych oraz Kreatura, jak również plebiscytu poświęconego branży FMCG – Hit Handlu.

Comments

comments

295
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...