Adexon publikuje mapę rynku reklamy internetowej 2016
Sieć reklamy Adexon opublikowała mapę rynku reklamy internetowej – zestawienie reklamodawców i wydawców zajmujących się działalnością promocyjną w internecie.
Przygotowana przez Adexon mapa jest wydawana raz w roku, a pierwsza edycja zestawienia powstała w 2013. Spis podmiotów działających w internecie będzie na bieżąco aktualizowany. Mapa ma obrazować zmiany, jakie zachodzą na polskim rynku reklamowym oraz porządkować często skomplikowany i pełen wzajemnych zależności świat reklamy on-line.
Grafika jest podzielona na dwie sekcje: wydawców i reklamodawców. W dziale wydawców znajduje się dwadzieścia największych podmiotów. Część reklamodawców została podzielona na mniejsze grupy: DMP, Agencje, Demand Slide Platforms, Sieci Reklamowe, Agency Trading Desks, Trading Desks, Adexchanges, SSP & YieldOptimiser oraz Narzędzia.
Środowisko reklamy internetowej zmienia się niezwykle szybko. Adexon zachęca do wspólnej rozbudowy mapy o kolejne podmioty. W tym celu wystarczy wysłać zgłoszenie na kontakt@adexon.pl.
Mapa jest dostępna do pobrania pod linkiem:
http://adexon.pl/wp-content/uploads/2016/10/1302-mapa-adexon-2016-2017-A4-definicje.pdf.