Oswoić prądożerców – ruszyła nowa kampania E.ON Polska

Informacja Prasowa - 04.09.2024
7

Zużycie energii pod kontrolą

Wystartowała kampania edukacyjna E.ON Polska poświęcona efektywnemu i świadomemu wykorzystywaniu energii elektrycznej w domu. Głównymi bohaterami są prądożercy – urządzenia codziennego użytku o dużym zapotrzebowaniu na prąd. Każde z nich można łatwo oswoić, a nowa kampania pokaże dorosłym i dzieciom, jak to zrobić.

Zużycie energii pod kontrolą

Efektywne wykorzystywanie energii elektrycznej to obecnie jeden z najważniejszych tematów związanych z prowadzeniem gospodarstwa domowego. Dlatego E.ON Polska chce wesprzeć swoich klientów i po raz kolejny pokazuje, jak łatwo i skutecznie oszczędzić prąd w każdym domu.

Nowa kampania E.ON skupia się w szczególności na prądożercach, czyli urządzeniach elektrycznych z dużym apetytem na prąd. Głównymi bohaterami są takie sprzęty jak: pralka, lodówka, piekarnik, konsola do gier i telewizor. Okazuje się, że można je w prosty sposób oswoić, stosując odpowiednie zasady ich użytkowania.

Praktyczne porady dla każdego

Tym razem kampania E.ON skierowana jest zarówno do dorosłych, jak i do dzieci. Pokazuje, że oszczędzanie energii to ważny temat, w który mogą zaangażować się całe rodziny.

– Od lat wspieramy naszych klientów i zachęcamy ich do zmniejszania swojego zużycia energii. Wiemy jednak, że wymaga to zaangażowania wszystkich domowników. Kampania „Oswoić prądożerców”, dzięki zabawnej, przyjaznej formie, przyciąga uwagę nawet najmłodszych i może stać się źródłem wspólnych rozmów o oszczędzaniu prądu. Dodatkowo dzielimy się praktycznymi wskazówkami, które pozwolą realnie zmniejszyć zużycie energii w domach. – mówi Małgorzata Nieciecka-Sosińska, managerka marketingu B2C w E.ON Polska.

Edukacja w przyjemnym stylu

Kampania pokazuje, że edukacja w zakresie efektywnego wykorzystywania energii elektrycznej w domu może być łatwa i przyjemna. Dzięki temu cała rodzina ma możliwość zaangażować się w oswojenie prądożerców, czyli zoptymalizować działanie sprzętów pod kątem poboru prądu. Sprawdzone sposoby dostępne są na stronie: eon.pl/pradozercy.

E.ON stworzył też interaktywne narzędzie – Kalkulator online Szkoda Prądu. Z jego pomocą dowiemy się, ile energii możemy zaoszczędzić, jeśli w codziennym życiu skorzystamy z kilku prostych porad.

Kampania trwa od września do października 2024 roku. Zobaczymy ją na nośnikach OOH, w tym na siatkach wielkoformatowych i warszawskich autobusach, a także w prasie, na kanałach online oraz w mediach społecznościowych.

Odsłonę marketingową kampanii, kreacje graficzne, landing page oraz Kalkulator online Szkoda Prądu opracowała agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT. Za działania digitalowe odpowiada agencja Sales & More. Od strony public relations akcję wspiera agencja MSL.

Comments

comments

7
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...