Oświadczenie TIME SA, wydawcy „Super Expressu”

Informacja Prasowa - 30.05.2019
241

Oświadczenie TIME SA, wydawcy „Super Expressu”

Spółka TIME SA, wydawca dziennika „Super Express”, podejmuje zdecydowane kroki prawne przeciwko Ringier Axel Springer Polska, wydawcy „Newsweek Polska”, w związku z publikacją artykułu pt. „Przepalanie tematów, czyli jak kłamie władza”, autorstwa Wojciecha Cieśli i Jakuba Korusa, opublikowanego w dniu 29.05.2019, na stronie internetowej newsweek.pl.

TIME SA uważa, że wyżej wymieniona publikacja zawiera nieprawdziwe informacje, naruszające jej dobre imię, jako wydawcy dziennika „Super Express”.

Ponadto z uwagi na fakt, że jest to kolejna publikacja wymierzona w interesy TIME SA i Grupy ZPR, dokonana przez konkurencyjnego wydawcę, działania te mogą nosić znamiona nieuczciwej konkurencji. W związku z tym TIME SA rozważa skierowanie sprawy na drogę sadową.

 

Comments

comments

241
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...