„Ostatni Twój Weekend” ze Złotem w konkursie Epica Awards
Projekt zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemaker, Papaya Films i Facebook dla Gazeta.pl i partnerów – Mastercard, BNP Paribas Bank Polska i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, otrzymał Złoto w kategorii Public Interest – Gender Equality w 33 edycji konkursu Epica Awards.
Nagrody Epica są jedynym globalnym wyróżnieniem przyznawanym przez dziennikarzy z całego świata zajmujących się profesjonalnie tematyka reklamy i marketingu. Polskę reprezentowali dziennikarze reprezentujący redakcje „Press”, „Media & Marketing Polska”, Mediafeed.pl, „USTA Magazyn” oraz Brief.pl.
Wszystkich zwycięzców można znaleźć pod tym linkiem.
Na konkurs Epica wpłynęło w tym roku 3410 zgłoszeń z 61 krajów. Wręczenie nagród odbyło się 21 listopada w Amsterdamie.
„The Last Ever Issue” wins gold in Gender Equality at Epica Awards in Amsterdam tonight! It’s the only ad festival in…
Opublikowany przez Dawida Szczepaniaka Czwartek, 21 listopada 2019