„Ostatni Twój Weekend” ze Złotem w konkursie Epica Awards

Informacja Prasowa - 25.11.2019
289

„Ostatni Twój Weekend” ze Złotem w konkursie Epica Awards

Projekt zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemaker, Papaya Films i Facebook dla Gazeta.pl i partnerów – Mastercard, BNP Paribas Bank Polska i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, otrzymał Złoto w kategorii Public Interest – Gender Equality w 33 edycji konkursu Epica Awards.

Nagrody Epica są jedynym globalnym wyróżnieniem przyznawanym przez dziennikarzy z całego świata zajmujących się profesjonalnie tematyka reklamy i marketingu. Polskę reprezentowali dziennikarze reprezentujący redakcje „Press”, „Media & Marketing Polska”, Mediafeed.pl, „USTA Magazyn” oraz Brief.pl.

Wszystkich zwycięzców można znaleźć pod tym linkiem.

Na konkurs Epica wpłynęło w tym roku 3410 zgłoszeń z 61 krajów.  Wręczenie nagród odbyło się 21 listopada w Amsterdamie.

„The Last Ever Issue” wins gold in Gender Equality at Epica Awards in Amsterdam tonight! It’s the only ad festival in…

Opublikowany przez Dawida Szczepaniaka Czwartek, 21 listopada 2019

 

 

 

 

 

 

 

Comments

comments

289
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...