„Ostatni Twój Weekend” w gronie finalistów 2020 Ad Age A-List & Creativity Awards
Informacja Prasowa - 26.02.2020
string(130) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2020/02/image_processing20200226-19765-8uvxq1-1200x500.jpg');"
string(104) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2020/02/image_processing20200226-19765-8uvxq1-1200x500.jpg"
„Ostatni Twój Weekend” w gronie finalistów 2020 Ad Age A-List & Creativity Awards
Projekt zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemaker, Papaya Films i Facebook dla Gazeta.pl i partnerów – Mastercard, BNP Paribas Bank Polska i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, został finalistą corocznego podsumowania w kategorii „Best Work for Good”. Ad Age A-List wyróżnia najlepsze projekty oraz największe osobowości branży reklamowej.
Ad Age A-List
A-List obejmuje wszystkie obszary marketingu i rodzaje agencji, które tworzą globalny obraz branży reklamowej i marketingowej. Redaktorzy „Ad Age” dokonują swojego wyboru biorąc pod uwagę szereg czynników, m.in. kreatywność, innowacyjność, wyniki finansowe czy zdolność do budowania biznesów obsługiwanych klientów.
Zwycięzców poznamy 14 kwietnia podczas gali w Nowym Jorku.
We Are VMLY&R
Powody do radości mają nie tylko twórcy projektu „Ostatni Twój Weekend”. W tegorocznym zestawieniu biura VMLY&R pojawiają się wielokrotnie. „Experiential Campaign of the Year”, „Best Work for Good” czy „Idea of The Year” to tylko kilka kategorii, w których sieć VMLY&R walczy o nagrody.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...