Ostatni dzień zapisów na Złote Spinacze

Redakcja PR - 18.07.2017
252

Ostatni dzień zapisów na złote spinacze

Związek Firm Public Relations po raz piętnasty zaprasza do udziału w Złotych Spinaczach, konkursie wyłaniającym najlepsze kampanie public relations w Polsce. W tegorocznej edycji organizatorzy szykują wiele zmian.

Konkurs ma charakter otwarty i skierowany jest do wszystkich podmiotów realizujących projekty z sektora public relations w Polsce. Celem Złotych Spinaczy jest zwiększanie profesjonalizmu branży i promocja najlepszych praktyk PR-owych i komunikacyjnych.

Przewodniczącą jury została Marta Pokutycka-Mądrala, Dyrektorka Komunikacji Korporacyjnej oraz Rzeczniczka Prasowa w Nationale-Nederlanden. W strukturach firmy odpowiada za komunikację korporacyjną, relacje z mediami, komunikację wewnętrzną, CSR oraz działania z zakresu Public Affairs. Dodatkowo pełni rolę Rzecznika Prasowego dla spółki ubezpieczeniowej i emerytalnej.

Do konkursu wprowadzono nowe kryteria oceniania projektów w pięciu obszarach: wyzwanie, diagnoza, strategia, realizacja, wyniki. W oparciu o te obszary stworzono także nowy formularz zgłoszeniowy.

Jak w roku ubiegłym, nagrody zostaną przyznane w trzech kolorach: Złote, Srebrne i Brązowe Spinacze. Nowością będzie przyznanie statuetki „Najlepszego w konkursie”. W tym celu organizator przeprowadzi wewnętrzny ranking podmiotów biorących udział w konkursie, zgodnie z przyjętą w regulaminie punktacją.

Wszystkie nagrody zostaną rozdane podczas uroczystej gali 1 grudnia w hotelu Sofitel.

Zapisy miały trwać do 4 lipca, jednak ze względu na duże zainteresowanie konkursem postanowiono przedłużyć rekrutacje do 18 lipca. To ostatni dzień, w którym możesz spróbować swoich sił i dać się zauważyć!

Zapisy trwają do godziny 16:00. Formularz znajdziesz to złotespinacze.pl

Comments

comments

252
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...