Ósmy sezon podcastu „Dobra praca” tokfm.pl i OLX już dostępny!

Informacja Prasowa - 23.02.2022
288

Ósmy sezon podcastu „Dobra praca” tokfm.pl i OLX już dostępny!

Ósmy sezon podcastu „Dobra praca” tokfm.pl i OLX już dostępny!

Podcast „Dobra praca” już na stałe wpisał się do oferty platformy TOK FM – portalu tokfm.pl i aplikacji TOK FM. Od końca stycznia 2022 r. można słuchać jego ósmej serii, przygotowanej przez redakcję tokfm.pl we współpracy z OLX z myślą o wszystkich zatrudnionych, szukających zatrudnienia i zatrudniających, pracownikach działów HR i innych zainteresowanych budową ścieżki kariery. Tym razem w odcinkach „Dobrej pracy” poruszone zostaną m.in. kwestie efektywności zawodowej, motywacji pracowników, widełek płacowych, liderów w organizacji, a także zagadnienia z dziedziny gig economy.

W środę, 26 stycznia 2022 r. na platformie TOK FM pojawił się pierwszy odcinek kolejnego, ósmego już sezonu podcastu „Dobra praca”. Od kilku lat tworzy go redakcja tokfm.pl wspólnie z ekspertami OLX, opisując trendy na rynku pracy i przedstawiając ważne porady, m.in. kiedy jest czas na zmianę pracy i jak do takiej zmiany się przygotować. Oprócz tego powstaje cykl „Dobry pracodawca”, kierowany do menedżerów oraz właścicieli firm, poświęcony m.in. organizacji pracy i ścieżkom rozwoju pracowników.

– Miejsca pracy i nasz do niej stosunek czeka wielka redefinicja. Coraz więcej rozmawiamy i zastanawiamy się nad tym, czego właściwie potrzebujemy od tego miejsca. Relacji? Poczucia sensu? Pieniędzy? W pracy spędzamy tak wiele godzin, że warto zadbać o swój dobrostan i dobre samopoczucie podczas wykonywania obowiązków służbowych. I właśnie o tym, jak to zrobić, jest podcast „Dobra praca” – tłumaczy pomysłodawczyni i autorka cyklu Zuzanna Piechowicz.

Z 14 nowych odcinków „Dobrej pracy” i „Dobrego pracodawcy” słuchacze dowiedzą się m.in., jak utrzymać dobre relacje w miejscu pracy i co wpływa na efektywność działania zawodowego, jak motywować pracowników i jak skutecznie zarządzać zespołem. Zuzanna Piechowicz i Marzena Mazur, autorka cyklu „Dobry pracodawca” analizują obecną sytuację na rynku pracy oraz pojawiające się na nim nowe trendy.

Wraz ze startem ósmej serii „Dobra praca” zyskała też nowy wygląd strony głównej podcastu – https://audycje.tokfm.pl/praca

Za towarzyszącą cyklowi ofertę partnerską odpowiada Tandem Media, broker kinowo-radiowy Agory. Partnerem cyklu „Dobra praca” od chwili jego powstania jest OLX.

– Rynek pracy zmienia się dynamicznie, a wyścig o pracownika wygrywają ci pracodawcy, którzy potrafią uważnie wsłuchiwać się w rytm zmian – mówi Adam Marona, sales manager w serwisie OLX. – Przy okazji kolejnego sezonu podcastów realizowanego we współpracy z TOK FM zachęcamy, by w rynek pracy wsłuchiwać się wspólnie z nami. Cieszymy się, że możemy nadal współtworzyć tę wartościową audycję.

Serie „Dobra praca” i „Dobry pracodawca” publikowane są na tokfm.pl oraz w aplikacji mobilnej TOK FM i dostępne dla wszystkich internautów.  

– Nasi klienci coraz bardziej interesują się możliwością wykorzystania podcastów w komunikacji reklamowej – w mediamiksach kampanii wielu marek zajęły już one stałe miejsce. To oczywiście efekt trendów związanych z podcastami, a zwłaszcza ich rosnącej słuchalności – jak podawaliśmy w ostatnim badaniu Tandem Media „Słuchacz podcastów w Polsce” zasięg tygodniowy podcastów wzrósł znacząco z 17% w 2020 do 21% w 2021 r., a miesięcznie tego medium słucha ponad 31% internautów – wyjaśnia Maciej Moszczynski, dyrektor zarządzający Tandem Media. – OLX jest bez wątpienia jednym z pionierów komunikacji za pośrednictwem podcastów w naszym kraju – jesteśmy zbudowani konsekwencją, z jaką od kilku lat korzysta z oferty TOK FM w tym zakresie. Takie właśnie działanie pozwala na dopasowanie treści audio do potrzeb marketingowych biznesu w dłuższym i zmiennym horyzoncie czasowym.

Cykl „Dobra praca” wspiera promocja na tokfm.pl i w aplikacji TOK FM. Dodatkowo, seria jest promowana również na wybranych platformach streamingowych. Uzupełnienie działań na tokfm.pl stanowi sponsoring „Raportu Gospodarczego” w Radiu TOK FM – OLX jest sponsorem odcinków jednego ze sztandarowych programów ekonomicznych w TOK FM.

Tandem Media, broker kinowo-radiowo-podcastowy, pośredniczy m.in. w sprzedaży czasu reklamowego w stacjach radiowych Grupy Radiowej Agora (Radio Złote Przeboje, Rock Radio, Radio Pogoda oraz TOK FM) i rozwija ofertę reklam audio związanych z podcastami.

Platforma podcastowa TOK FM to propozycja Agory dla wszystkich słuchaczy podcastów. Na tokfm.pl i w aplikacji TOK FM można słuchać audycji obecnych na antenie Radia TOK FM, materiałów archiwalnych oraz podcastów tworzonych wyłącznie na potrzeby internetu. Subskrybenci dostępu Premium TOK FM mają do wyboru już ponad 75 tys. audycji politycznych, ekonomicznych, naukowych, poradniczych i innych. Dynamicznie rośnie też liczba wykupionych subskrypcji Premium TOK FM – z oferty stacji na koniec września 2021 r. korzystało już 25 tys. subskrybentów.

Comments

comments

288
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...