Osiem nowych agencji dołączyło do IPRN
Osiem nowych agencji dołączyło do IPRN
The International Public Relations Network (IPRN), wiodąca organizacja zrzeszająca niezależne agencje public relations, obecna w ponad 40 krajach, ogłosiła w tym tygodniu zwiększenie swojego globalnego zasięgu. Dołączyło do niej ośmiu nowych członków z różnych krajów.
SIEĆ IPRN PRZYSPIESZA
Nowe agencje członkowskie IPRN:
– Crest Communications, z Pragi (Czechy)
– Headline, z Santiago (Chile)
– INC i L45 – The Van Group, z Rzymu i Mediolanu (Włochy)
– Lopito, Ileana & Howie z San Jose (Portoryko)
– Publik Kommunikation z siedzibą w Sztokholmie (Szwecja)
– W7 Worldwide z siedzibą w Dżuddzie (Arabia Saudyjska)
– TDUB z Hamburga (Niemcy)
Agencje dołączają do stale rozwijającego się grona firm zrzeszonych w IPRN. Organizacja założona
w 1995 roku stanowi aktualnie jedną z największych na świecie sieci niezależnych agencji, które są obecne na rynkach w Ameryce Północnej i Południowej, Zachodniej i Wschodniej Europie, Bliskim Wschodzie oraz Dalekim Wschodzie, a także w Australii. Połączone przychody agencji członkowskich wynoszą 5 mld USD, zatrudnionych jest w nich ponad 7 000 pracowników. Celem firm należących do IPRN jest zapewnienie lokalnej wiedzy i globalnego zasięgu wszystkim klientom potrzebującym wsparcia z zakresu public relations i działań komunikacyjnych na rynkach całego świata.
– IPRN ma kluczowe znaczenie dla agencji, które chcą rozszerzyć swoje możliwości działania
na globalną skalę. Witamy nowe agencje członkowskie i jesteśmy bardzo zadowoleni z silnego rozwoju naszej organizacji w ostatnim roku – powiedział Luis Gonzalez, Prezes IPRN.
ANNUAL GENERAL MEETING PIERWSZY RAZ W WARSZAWIE
Każdego roku, jedna z agencji członkowskich oraz Prezes IPRN organizują Annual General Meeting (AGM), na którym pojawiają się wszystkie firmy zrzeszone w organizacji. Spotkanie jest istotne dla budowania osobistych, zawodowych i kulturowych relacji między członkami. Tegoroczne AGM odbędzie się w maju, w Warszawie.
– Agencja Public Dialog jest bardzo dumna z organizacji tegorocznego spotkania i konferencji IPRN oraz możliwości goszczenia w Warszawie firm członkowskich z całego świata. Program pięciodniowego wydarzenia, nad którym pracujemy, będzie odpowiadał wysokim wymaganiom naszych partnerów w zakresie kontynuacji rozwoju naszej organizacji, a także pomocy naszym klientom w nadaniu ich biznesom międzynarodowego wymiaru – powiedział Paweł Bylicki, Prezes IPRN.
Bylicki został wybrany na to stanowisko prezesa przez członków International Public Relations Network w czerwcu 2018 roku. Kadencja trwa 12 miesięcy, do maja 2019 roku.