OSHEE w Mercedesie – na drodze do sukcesu

Informacja Prasowa - 04.12.2019
260

OSHEE w Mercedesie – na drodze do sukcesu

Służbowy laptop czy komórka nie są już wyróżnikiem w ogłoszeniach o pracę, dziś bardziej dziwi ich brak pośród benefitów, oferowanych pracownikom przez firmy. Rynek pracy powoli oswaja się ze standardami, które wyznaczają pracodawcom młodzi kandydaci. Zamiast wyświechtanych haseł i enigmatycznych perspektyw rozwoju, pracownicy wolą dostęp do nowoczesnych narzędzi oraz jasne zasady, o których firma nie tylko mówi, ale także zgodnie z którymi działa na co dzień.

Bardzo istotny jest również komfort pracy, który pracodawca może poprawić chociażby poprzez wymianę floty firmowych samochodów. Takie rozwiązanie w 2016 roku wprowadziła firma OSHEE – efektami zmian cieszyli się pracownicy z różnych szczebli – od handlowców, przez pracowników biurowych, kierowników regionalnych, dyrektorów, aż po Zarząd firmy. Wymiana aut na samochody marki Mercedes-Benz była możliwa dzięki nawiązaniu współpracy z Dealerem Sobiesław Zasada Automotive.

Współpraca dotycząca floty i pierwsze związane z dużym kontraktem rozmowy, które miały miejsce w roku 2016, zostały zwieńczone sukcesem, czego dowodem było wydanie pierwszej dużej floty w marcu 2017 roku. Początkowym celem OSHEE była wymiana samochodów osobowych całej firmy z marki popularnej na premium. Był to przełomowy kontrakt na polskim rynku flotowym, który dotychczas nie operował na pojazdach z segmentu premium. Obecnie współpraca rozrosła się o dostarczanie samochodów dostawczych wraz z kompleksową obsługą (finansowanie, ubezpieczenie, serwis, obsługa oponiarska).

Rozwój floty samochodowej OSHEE jest bezpośrednio powiązany z progresem, który firma odnotowuje przez ostatnie lata. OSHEE stale się rozwija, czego przykładem jest przejęcie rozlewni wód Kinga Pienińska w roku 2018, a następnie w roku 2019 firmy SONKO. Aktualnie w posiadaniu firmy jest ponad 140 samochodów marki Mercedes-Benz, którymi na co dzień poruszają się jej pracownicy. Samochody, poza wartością użytkową dla jeżdżących nimi pracowników, pełnią również rolę nośników haseł istotnych dla marki.

Comments

comments

260
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...