OS3 wzmacnia strukturę – Natalia Makowska i Maciej Hilt awansują

Redakcja PR - 14.06.2017
135

OS3 wzmacnia strukturę – Natalia Makowska i Maciej Hilt awansują

W ramach rozwijania kompetencji pracowników, a także wzmocnienia zespołu Client Service promocję na stanowisko Account Directora otrzymała Natalia Makowska. Ponadto w strukturze powstała nowa funkcja Business Development Directora, którą obejmie Maciej Hilt.  

Natalia Makowska otrzymała promocję z wcześniej pełnionej funkcji Senior Account Managera. W agencji zarządza zespołem dedykowanym obsłudze takich Klientów jak Grupa TVN oraz Oceanic, a także bierze czynny udział w procesach new business. Na nowym stanowisku nadal będzie odpowiedzialna za kierowanie podległymi teamami oraz dalszy rozwój kompetencji działu. Makowska z branżą marketingową związana jest od 7 lat. Doświadczenie zdobywała między innymi w takich agencjach jak BBDO, DDB, Interactive Solutions i Brain.

Maciej Hilt jest związany z OS3 od roku 2012. Podczas całej kariery w OS3, drogą awansu, systematycznie obejmował kolejne stanowiska – początkowo jako Senior Account Executive – aż po szczeble dyrektorskie. Pracował między innymi dla takich znanych marek jak: CCC, Volvo, PKO BP, Philips, Unilever czy Intel. Głównymi zadaniami Macieja Hilta na nowym stanowisku jest rozwój biznesu agencji w oparciu o nowe rozwiązania dla bieżących oraz przyszłych Klientów OS3.

 

David Meister, CEO w OS3 tak komentuje zmiany w strukturze – Cieszę się, że w tam szybkim czasie od objęcia funkcji zarządzającego w agencji, mam szansę docenić wysokie kompetencje i zaangażowanie swojego zespołu. Moim celem jest umocnienie pozycji rynkowej i dalszy rozwój OS3. By to osiągnąć, potrzebujemy na swoim pokładzie mocnych i zorientowanych na cel leaderów, jedną z dróg jest zatem inwestowanie w obecny zespół. Natalia i Maciek to właśnie takie osoby, które swoją postawą, dotychczasowymi sukcesami i ciężką pracą realnie wpływają na budowanie przewagi konkurencyjnej agencji. Z pełnym przekonaniem mogę powiedzieć, że ich promocja jest w całkowicie zasłużona.

Comments

comments

135
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...