oS3 realizuje kampanię tegorocznej Loteriady

Informacja Prasowa - 11.07.2019
292

oS3 realizuje kampanię tegorocznej Loteriady

Agencja oS3 odpowiada za przygotowanie działań reklamowych loterii promocyjnej Loteriada, która przebiega pod hasłem „Lato na bogato – Loteriada” (Totalizator Sportowy).

Do zadań oS3 należało przygotowanie telewizyjnych spotów reklamowych o długościach 30’’ i 15’’ z udziałem Conrado Moreno, a także reklam radiowych, dedykowanych kreacji do social mediów oraz KV kampanii, na podstawie którego wypracowane zostały również materiały BTL, OOH i reklamy prasowe.

Za research muzyki do kampanii odpowiedzialny jest CORD Warszawa.

Loteriada od zawsze obiecywała dobrą zabawę i możliwość wygrania atrakcyjnych  w okresie wakacyjnym. By to podkreślić, postawiliśmy na broadwayowski rozmach, musicialową oprawę i Conrado Moreno, który dotrzymuje kroku tancerzom. Gorący klimat potęguje muzyka, a letni charakter spotu dopełnia nadmorska sceneria – komentuje Michał Kobierzewski, Executive Creative Director agencji oS3.

Kampania potrwa do końca sierpnia 2019 roku.

Link do spotu:

https://www.youtube.com/watch?v=I-VEX38m5lU

Zespół projektowy agencji oS3:Michał Kobierzewski – Executive Creative Director; Łukasz Witkiewicz – Copywriter; Leszek Ziniewicz – Art Director,Dominika Majcher – Account Supervisior; Anna Lewandowska – Account Manager.

Producent agencyjny: Agnieszka Fatek

Studio produkcyjne: Film Produkcja

Post-produkcja i dźwięk: LocoMotive

Comments

comments

292
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...