oS3 realizuje kampanię tegorocznej Loteriady
Agencja oS3 odpowiada za przygotowanie działań reklamowych loterii promocyjnej Loteriada, która przebiega pod hasłem „Lato na bogato – Loteriada” (Totalizator Sportowy).
Do zadań oS3 należało przygotowanie telewizyjnych spotów reklamowych o długościach 30’’ i 15’’ z udziałem Conrado Moreno, a także reklam radiowych, dedykowanych kreacji do social mediów oraz KV kampanii, na podstawie którego wypracowane zostały również materiały BTL, OOH i reklamy prasowe.
Za research muzyki do kampanii odpowiedzialny jest CORD Warszawa.
–Loteriada od zawsze obiecywała dobrą zabawę i możliwość wygrania atrakcyjnych w okresie wakacyjnym. By to podkreślić, postawiliśmy na broadwayowski rozmach, musicialową oprawę i Conrado Moreno, który dotrzymuje kroku tancerzom. Gorący klimat potęguje muzyka, a letni charakter spotu dopełnia nadmorska sceneria – komentuje Michał Kobierzewski, Executive Creative Director agencji oS3.
Kampania potrwa do końca sierpnia 2019 roku.
Link do spotu:
https://www.youtube.com/watch?v=I-VEX38m5lU
Zespół projektowy agencji oS3:Michał Kobierzewski – Executive Creative Director; Łukasz Witkiewicz – Copywriter; Leszek Ziniewicz – Art Director,Dominika Majcher – Account Supervisior; Anna Lewandowska – Account Manager.
Producent agencyjny: Agnieszka Fatek
Studio produkcyjne: Film Produkcja
Post-produkcja i dźwięk: LocoMotive