oS3 pracuje dla marki Lipton

Informacja Prasowa - 26.03.2020
71

oS3 pracuje dla marki Lipton

Agencja oS3 wygrała przetarg na przygotowanie strategii komunikacji i platformy kreatywnej dla marki Lipton Unilever na najbliższe trzy lata. Obecne działania obejmują kraje Bałtyckie i potrwają do końca 2020 roku.

 

Lipton to nowy Klient oS3 i kolejny po marce Kasia z portfolio firmy Unilever.

Lokalna kampania obejmie Litwę, Łotwę i Estonię.

 

Pomimo zwiększonej łączności cyfrowej z innymi ludźmi, badania pokazują, że wskaźniki samotności podwoiły się od lat 80. Głębsze relacje zastąpiła szybkość i wygoda – tłumaczyBartosz Gąsiorowski, Strategy Director w oS3. W kampanii zachęcamy do tego, by upewnić się, że wiemy co tak naprawdę słychać u naszych bliskich. Bo czasami nasze postrzeganie może mieć niewiele wspólnego z rzeczywistością. Marka Lipton ma tu również swoją rolę. To właśnie przy herbacie rozmawiamy często głębiej i prawdziwiej.  

 

Kampania, która właśnie wystartowała przebiega pod hasłem: „Be sure to know what’s really up” i potrwa do końca 2020 roku.Opracowana przez oS3 strategia obejmuje najbliższe trzy lata prowadzenia brandu w krajach Bałtyckich i otwiera możliwość dalszej współpracy pomiędzy agencją, a marka Lipton.

W kampanii została wykorzystana telewizja, outdoor oraz digital. Spot został wyprodukowany z domem produkcyjnym PAPAYA.

Comments

comments

71
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...