Orifarm z agencją Ancymony (Schulz)

Informacja Prasowa - 07.12.2021
7

Orifarm z agencją Ancymony (Schulz)

Orifarm z agencją Ancymony (Schulz)

Agencja Ancymony wygrała przetarg na realizację digitalowej kampanii świątecznej dla marki Vita Buerlecithin. Sercem akcji jest tworzenie i składanie wyjątkowych życzeń swoim bliskim. 

Orifarm to nowa firma farmaceutyczna w Polsce, jednak ze znanymi i długo obecnymi na rynku markami oraz największy dostawca leków z importu równoległego w krajach skandynawskich oraz prężnie rozwijający się dostawca leków generycznych w Europie.
Agencja Ancymony przygotowała kampanię „Życzenia świąteczne z Vita Buerlecithin”, której ideą jest możliwość spersonalizowania życzeń świątecznych i wysłania ich do swoich bliskich w łatwy sposób. Vita Buerlecithin zaprasza do stworzenia osobistych animowanych e-kartek i przesyłania ich szybką drogą. Niestandardowa akcja marki Vita Buerlecithin to świetna okazja do przygotowania unikatowej, świątecznej wiadomości od serca.
Kampanie internetowe leków nie należą do najłatwiejszych. Z doświadczenia wiemy, że przy tego typu projektach oprócz dobrego pomysłu, który odpowiada na brief, potrzebne jest coś więcej. Poza konceptem kreatywnym zaplanowaliśmy każdy szczegół. To pozwoliło obu stronom działać sprawnie i sprzyjało miłej atmosferze przy pracy nad projektem komentuje Paweł Jóźwik, strategy group head, Ancymony.

Vita Buerlecithin to uznana marka preparatu wzmacniającego umysł i formę, tradycyjnie już dawanego w prezencie osobom starszym, szczególnie, jako prezent Gwiazdkowy. W tym roku dajemy coś więcej – kartkę świąteczną, w której osobiście składamy życzenia bliskim. To prezent od serca, który będzie zapamiętany długo – dodaje Anna Gérard, senior brand manager, Orifarm.

Ancymony odpowiadają za koncepcję, realizację, dobór mediów i obsługę kampanii reklamowych. Kampania marki obecna jest w digitalu. Planowane są działania content marketingowe, kampania programmatic, reklama w mediach społecznościowych i w sieci Google.

Comments

comments

7
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...