Orifarm po raz kolejny wybiera OMD

Informacja Prasowa - 12.03.2025
249

Współpraca pomiędzy partnerami ma charakter stały

OMD wygrało przetarg na obsługę mediową Orifarm Healthcare Sp. z o.o., jednego z wiodących dostawców produktów farmaceutycznych na rynku polskim i tym samym  utrzymało 10-letnią współpracę z klientem. Przetarg nadzorowany był przez Instytut Audytu Mediowego.

Na mocy przedłużonego kontraktu pomiędzy partnerami, OMD będzie odpowiedzialne za strategię mediową, planowanie i zakup mediów online i offline oraz obszar analityki
i badań.

Magdalena Anna Pabjasz, Head of OTC Marketing and Digital w Orifarm Healthcare, podkreśla: „Cieszymy się z kontynuacji współpracy z OMD. Podczas przetargu zaprezentowali świeże podejście do strategii mediowej, z której szczególnie wybrzmiało głębokie zrozumienie naszej kategorii oraz proaktywność. Był to kluczowy aspekt, który zadecydował o wyniku przetargu.”

„Jesteśmy dumni, że możemy kontynuować współpracę z Orifarm Healthcare. Jako wieloletni partner mediowy klienta udowodniliśmy, że nadal doskonale rozumiemy jego biznes i potrafimy wprowadzać innowacyjne rozwiązania, które przynoszą wymierne korzyści.” – powiedział Maciej Marek, Business & Communication Partner, OMD.

Współpraca pomiędzy partnerami ma charakter stały.

Comments

comments

249
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...