Współpraca pomiędzy partnerami ma charakter stały
OMD wygrało przetarg na obsługę mediową Orifarm Healthcare Sp. z o.o., jednego z wiodących dostawców produktów farmaceutycznych na rynku polskim i tym samym utrzymało 10-letnią współpracę z klientem. Przetarg nadzorowany był przez Instytut Audytu Mediowego.
Na mocy przedłużonego kontraktu pomiędzy partnerami, OMD będzie odpowiedzialne za strategię mediową, planowanie i zakup mediów online i offline oraz obszar analityki
i badań.
Magdalena Anna Pabjasz, Head of OTC Marketing and Digital w Orifarm Healthcare, podkreśla: „Cieszymy się z kontynuacji współpracy z OMD. Podczas przetargu zaprezentowali świeże podejście do strategii mediowej, z której szczególnie wybrzmiało głębokie zrozumienie naszej kategorii oraz proaktywność. Był to kluczowy aspekt, który zadecydował o wyniku przetargu.”
„Jesteśmy dumni, że możemy kontynuować współpracę z Orifarm Healthcare. Jako wieloletni partner mediowy klienta udowodniliśmy, że nadal doskonale rozumiemy jego biznes i potrafimy wprowadzać innowacyjne rozwiązania, które przynoszą wymierne korzyści.” – powiedział Maciej Marek, Business & Communication Partner, OMD.
Współpraca pomiędzy partnerami ma charakter stały.
Comments
