Agencja będzie odpowiedzialna za opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji skierowanej do klientów B2B
Trufle.PRO, agencja PR specjalizująca się w komunikacji B2C i B2B, rozpoczyna współpracę z polską marką kosmetyczną Organique. Agencja będzie odpowiedzialna za opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji skierowanej do klientów B2B wrocławskiej firmy.
„Zdecydowaliśmy się na współpracę z Trufle.PRO ze względu na ogromne doświadczenie agencji w komunikacji B2C i B2B dla marek kosmetycznych. Kluczowym czynnikiem była jednak prezentacja interesujących rozwiązań komunikacyjnych, które umożliwiają skuteczne dotarcie do naszych potencjalnych partnerów biznesowych. Doceniliśmy kreatywność i proaktywną postawę Trufle.PRO, co skłoniło nas do nawiązania strategicznego partnerstwa”. – podkreśla Anna Gocałek, Dyrektor Zarządzająca Organique.
Umowa została zawarta na czas określony z możliwością przedłużenia.
na zdjęciu Ewa Wójcikowska
Strateg PR