Oranżada Hellena sponsorem nowej edycji Idola

Informacja Prasowa - 13.02.2017
221

Oranżada Hellena została sponsorem najnowszej edycji Idola

Na srebrny ekran powraca jedyne w swoim rodzaju talent show – Idol. Popularny program będzie emitowany w wiosennej ramówce telewizji Polsat. Sponsorem show została kultowa Oranżada Hellena.

Idol to program muzyczny, który cieszył się niezwykłą popularnością w latach 2002-2005 i wyłonił wiele gwiazd polskiego show-businessu. W tym sezonie, po dwunastoletniej przerwie, pełen pozytywnej energii program wraca na antenę telewizji Polsat. W jury Idola zasiądą: charyzmatyczny frontman grupy Lady Pank – Janusz Panasewicz, popularna piosenkarka – Ewa Farna, wokalista zespołu Video – Wojtek Łuszczykiewicz oraz obecna we wszystkich edycjach show, specjalistka od emisji głosu i krytyk muzyczny – Elżbieta Zapendowska. Program, tak jak przed laty, poprowadzi Maciek Rock.

Sponsorem programu będzie Oranżada Hellena.

Napoje marki w formatach impulsowych będą obecne na wszystkich etapach show – od precastingów po finałowe odcinki na żywo.

Sponsoring kultowego show, jakim bez wątpienia jest Idol, to dla marki Oranżada Hellena kolejny element budujący jej silny, pozytywny wizerunek. Jesteśmy kojarzeni z radością, zabawą i pozytywnymi emocjami, a tych dostarcza zarówno nasz oryginalny napój, jak i talent show. Zgodnie z długofalową strategią komunikacji marki, zaznaczamy swoją obecność w szeroko rozpoznawalnych, prestiżowych programach, chętnie oglądanych przez młodych ludzi, którym optymistyczne wartości Oranżady Hellena są bardzo bliskie. Działania marki w programie Idol obejmują sponsoring, lokowanie produktu, aktywności online oraz POS. O wszystkich działaniach będziemy informować na bieżąco. – mówi Magdalena Koszela, Brand Manager Oranżady Hellena.

Kampanię realizuje Mediabrands Studios – specjalistyczna komórka grupy IPG Mediabrands.

Za działania PR odpowiada agencja Kolterman Media Communications.

Zobacz też:

Oranżada Hellena ponownie z lokowaniem w show Kuby Wojewódzkiego

Comments

comments

221
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...