Orange Polska wybiera Initiative

Informacja Prasowa - 06.12.2017
180

Orange Polska wybiera Initiative

Initiative, agencja mediowa należąca do IPG Mediabrands, wygrała przetarg na planowanie i zakup mediów dla Orange Polska. Tym samym dom mediowy utrzymał obsługę swojego klienta.

Orange Polska, jedna z największych firm telekomunikacyjnych w Polsce, zakończyła przetarg na obsługę mediową swojego budżetu. W konkursie zwyciężyła agencja Initiative, należącą do IPG Mediabrands. – Cieszę się, że nasza strategia, zaplecze badawcze oraz koszty zakupu mediów okazały się bezkonkurencyjne i zyskały uznanie Klienta. Dziękujemy za zaufanie i docenienie naszej pracy – mówi Marcin Dec, CEO IPG Mediabrands Poland.

Dom mediowy Initiaitive obsługuje Orange Polska nieprzerwanie od 2015 r.

Według danych Kantar Media wydatki reklamowe Orange Polska od stycznia do października br. wyniosły 332,4 mln zł (dane cennikowe).

Comments

comments

180
Komentarze
Sonda

Czy nagrody branżowe przynoszą agencjom PR, oprócz prestiżu, korzyści biznesowe??

Loading ... Loading ...