Martin Winther odchodzi z 180heartbeats + JUNG v MATT

Redakcja PR - 10.10.2018
284

Creative director kończy pracę w 180heartbeats + JUNG v MATT

Zmiany w dziale kreacji 180 podyktowane są nowymi projektami i potrzebami klientów 180.

– Dostosowujemy strukturę do biznesowych celów reklamodawców, z którymi obecnie rozwijamy współpracę – wyjaśnia Mikołaj Sadowski, chief creative officer & partner w 180. –  Planujemy zatrudnić m.in. seniorski team. Dołączą do nas także kolejni kreatywni obcokrajowcy w ramach Talent Programu i współpracy z zagranicznymi uczelniami. Nie przewidujemy natomiast zatrudnienia na stanowisko, które obecnie zajmuje Martin, choć niezmiernie doceniamy jego dotychczasowe zaangażowanie w pracę agencji. Dziękujemy za wspaniałe cztery lata i życzymy dalszych sukcesów –  mówi Sadowski i dodaje, że w zarządzaniu działem kreacji nadal wspiera go creative director Bartłomiej Walczuk.

Comments

comments

284
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...