Opus B z kampanią dla Fit&Easy

Informacja Prasowa - 24.04.2017
0

Opus B z kampanią dla Fit&Easy

Opus B przygotował i zrealizował kampanię wizerunkową w oparciu o billboardy sponsorskie dla marki Fit&Easy z portfolio firmy Green Factory.

Celem kampanii jest poinformowanie o różnych wariantach gotowych do spożycia sałat, mieszanek sałatkowych i baz do koktajli Fit&Easy oraz budowanie świadomości marki. Kampania skierowana jest głównie do kobiet w wieku od 16 do 46 lat, mieszkających w dużych miastach.

8 sekundowe spoty emitowane są w stacjach TVN i Polsat przed wybranymi serialami oraz przed programem kulinarnym Ugotowani.

Zakupem mediów zajął się dom mediowy Arena Media. Animację zrealizował zespół Opus B.

Comments

comments

0
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...