Opublikowani, czyli doradcy kreatywnej komunikacji – zmiany w PublicumPR

Informacja Prasowa - 19.06.2019
259

OPUBLIKOWANI, czyli doradcy kreatywnej komunikacji – zmiany w PublicumPR

Publicum PR Pracownia Dobrych Relacji jest obecna na rynku nieprzerwanie od 2010 roku. To jedna z największych tego typu agencji na terenie północno-wschodniej Polski. Zaufanie klientów, stabilne relacje z partnerami oraz przedstawicielami mediów, a także wykorzystywanie najnowocześniejszych narzędzi PR – to podstawa działania białostockiej agencji. Dynamika i rozwój sprawiły, że w najbliższym czasie marka przejdzie gruntowną przemianę.

W warstwie wizualnej rebranding dotyczy przede wszystkim nazwy i logo, ale nie tylko, bo również zmienił się – bo poszerzył – zakres jej działań. Od dziś Publicum PR to już przeszłość. OPUBLIKOWANI – to zupełnie nowa i zobowiązująca marka, która stawia na jakość, kreatywność i doradztwo.

9 lat na rynku to szmat czasu. Dlatego postanowiliśmy się zmienić, by jeszcze pełniej otworzyć się na potrzeby naszych klientów. Wprowadzamy nową, odświeżoną nazwę: OPUBLIKOWANI. Zdecydowaliśmy się również na lekkie, ale charakterystyczne logo  – mówi Janusz Mroczkowski, szef agencji OPUBLIKOWANI.

Nowa komunikacja wizualna oddaje zresztą to, czym firma zajmowała się już od dawna. Lata doświadczenia na rynku sprawiły, że firma jest partnerem i doradcą swoich klientów a nie jedynie wykonawcą powierzanych jej usług z zakresu np. mediów społecznościowych czy relacji z mediami.

Jako jedna z niewielu agencji PR w Polsce specjalizujemy się w kompleksowym zarządzaniu komunikacją marek franczyzowych. Czujemy ten wyjątkowy biznes, który wymaga innego spojrzenia, rozumienia potrzeb franczyzodawców i problemów franczyzobiorców oraz mechanizmów decydujących o rozwoju przedsięwzięć tego typu. Współpracujemy z czołowymi markami franczyzowymi w Polsce. Są to między innymi sieć LodyBonano, Wytwórnia Lodów Polskich „uLodziarzy”, Makarun, Koku Sushi – dodaje Janusz Mroczkowski.

Agencję OPUBLIKOWANI dziś tworzą doświadczeni i kreatywni pracownicy. Są to: Patryk Dziejma – Social Media Director, Agnieszka Domanowska – Media Relations Director, Mateusz Roszkowski – Creative Director. A także: Urszula Dąbrowska i Malwina Pietrewicz – odpowiedzialne za kontakt z mediami, Ilona Nieroda – Community Manager oraz Mariusz Hanus i Karol Skindzier – Social Media Manager. Nad wszystkim od początku zaś czuwa Janusz Mroczkowski, który jest odpowiedzialny za zarządzanie agencją, relacje z klientami, media relations oraz strategie PR.

Powitajcie OPUBLIKOWANYCH.

Comments

comments

259
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...