OPPO oficjalnym partnerem turniejów tenisowych French Open

Informacja Prasowa - 15.05.2019
10

OPPO oficjalnym partnerem turniejów tenisowych French Open

Firma OPPO podpisała dziś trzyletnią (2019-2021) umowę partnerską z Francuską Federacją Tenisową (FFT), stając się tym samym Partnerem Premium i Oficjalnym Smartfonem dla słynnych turniejów tenisowych Roland-Garros i Rolex Paris Masters. To kamień milowy dla obu organizacji – OPPO to nie tylko pierwsza chińska firma, ale także pierwszy producent smartfonów, który może pochwalić się tym zaszczytnym tytułem. Wraz z podpisaniem umowy, marka dołączyła do grona Partnerów Premium, obok takich jak Emirates, Lacoste, Peugeot czy Rolex.

To zaszczyt dołączyć do grona Partnerów Premium znanego na całym świecie turnieju tenisowego Roland-Garros. Tegoroczne zawody będą dla OPPO początkiem niezwykłej przygody. Mamy nadzieję, że nasze partnerstwo z Roland-Garros pomoże w dalszym popularyzowaniu tego legendarnego turnieju tenisowego, jednocześnie promując markę OPPO w szerokiej grupie odbiorców –  skomentował podpisanie umowy Brian Shen, wiceprezes OPPO.

To wielka radość powitać OPPO – jednego z wiodących producentów smartfonów na świecie – jako pierwszego chińskiego partnera Roland-Garros i Rolex Paris Masters. Zawarcie naszej umowy to wyraz ogromnego zaufania ze strony firmy. Współpraca oparta na idei innowacyjności idealnie wpisuje się w strategię realizowaną przez FFT, której celem jest zwiększeniewpływu i obecności naszego turnieju na kluczowych światowych rynkach takich jak Chiny – powiedział o współpracy Bernard Giudicelli, prezes FFT.

W ramach nowego partnerstwa, OPPO i Roland-Garros będą podejmować wspólnie działać w takich obszarach jak świadomość marki, produkcja treści wideo, rozwój młodych talentów czy technologia i doświadczenia związane z produktem. Flagowe smartfony fotograficzne marki OPPO – modele Find X i Reno – posłużą do uchwycenia wyjątkowych momentów turnieju Roland-Garros. Wykonane nimizdjęcia zaprezentowane zostaną podczas specjalnej wystawy, którabędzie prezentowana w strefie dla sponsorów oraz na stadionie. W następnej kolejności powstanie także specjalna strefa OPPO, gdzie fani tenisa z całego świata będą mogli z bliska przyjrzeć się najnowszym produktom i opracowanym innowacjom technologicznym firmy. OPPO zamierza także wspierać młode talenty, tworząc dla nich nowe możliwości i dostarczając inspiracji. W związku z tym firma zdecydowała się także na funkcję tytularnego partnera serii zawodów dla najbardziej obiecujących młodych sportowców, które odbywają się w Chinach, Indiach i Brazylii – Junior Wild Card Series by OPPO.

Tenis – jedna z najbardziej popularnych dyscyplin sportowych w Europie – wymaga nie tylko niezwykłej sprawności fizycznej, ale także elegancji i artyzmu. To założenie idealnie wpisuje się w misję OPPO,która skupia się na dążeniu do osiągnięcia synergii pomiędzy estetyczną maestrią i adaptacją przełomowych technologii – tłumaczy Shen. – Partnerstwo z Roland-Garros – z którym łączy nas wspólna wizja – ma kluczowe znaczenie dla podejmowanych przez OPPO wysiłków na rzecz budowania silniejszych więzi z naszymi użytkownikami oraz dotarcia do szerszego grona odbiorców w całej Europie – dodaje.

OPPO jako globalna marka, silnie angażuje się w działania na terenie Europy, a nawiązanie współpracy w ramach Roland-Garros to kolejny ruch firmy, który buduje jej silna pozycję jako partnera wydarzeń sportowych w regionie.

Działania z Roland-Garros i Wimbledonem, a także współpraca z hiszpańską drużyną piłkarską FC Barcelona oraz Międzynarodową Radą Krykieta (ICC), pokazują jak ważne dla OPPO są inwestycje w Europie. Zgodnie z przyjętą strategią rozwoju firmy na nowych rynkach, OPPO nieustannie pracuje nad rozszerzeniem swojej działalności w regionie, by oferować użytkownikom w Europie i na całym świecie jeszcze bardziej innowacyjne produkty i usługi.

Comments

comments

10
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...