Opisyproduktow.pl częścią eStoreContent.com

Informacja Prasowa - 19.01.2017
49

Platforma Opisyproduktow.pl częścią eStoreContent.com

Platforma opisyproduktow.pl, baza opisów i zdjęć do darmowego wykorzystania w sklepach internetowych, stała się częścią bardziej nowoczesnego i dostosowanego do potrzeb wielu branż narzędzia eStoreContent. Dla użytkowników opisyproduktow.pl oznacza to przede wszystkim możliwość korzystania z udogodnień, do których nie mieli do tej pory dostępu.

Wśród funkcjonalności oferowanych przez eStoreContent znajdują się m.in.: możliwość zarządzania procesem tworzenia contentu z poziomu systemu, obsługa multimediów, wsparcie dla unikalnego contentu dla dowolnych sklepów, wsparcie wielu języków, dostosowanie treści do wymagań dowolnego sklepu oraz syndykacja danych każdego typu. Dzięki tym rozwiązaniom, implementacja treści produktowych na stronach sklepów internetowych może przebiegać przy minimalnym nakładzie pracy po stronie producenta.

eStoreContent to również znaczne ułatwienie dla copywriterów, tłumaczy, grafików i innych osób zaangażowanych w kreację contentu. Dzięki wspólnej pracy w jednym systemie, mogą na bieżąco przekazywać sobie zadania związane z danym produktem bądź marką.

Osoby odpowiedzialne za dalsze etapy pracy z treściami produktowymi docenią opcję podejrzenia treści przed publikacją, umożliwiającą pełną kontrolę nad ostatecznym kształtem zamieszczanego contentu – podkreśla Rafał Kochański, Dyrektor Zarządzający w firmie eStoreMedia odpowiedzialny za eStoreContent i dodaje – Dzięki zaawansowaniu narzędzia oraz doświadczeniu zespołu który je obsługuje, byliśmy w stanie poprawić jakość treści dla wielu produktów z branż takich jak RTV, AGD, kosmetyki czy żywność, a także usprawnić proces dostarczania ich do sklepów.

Użytkownicy usługi eStoreContent mają również dostęp do miesięcznych raportów statusu implementacji treści, usprawniających współpracę z e-sklepami.

eStoreContent to rozwiązanie spółki eStoreMedia – dynamicznie rozwijającej się firmy badawczo-konsultingowej, wspierającej klientów w obszarach e-commerce oraz social media. Firma działa od 2009 roku, obsługując dużych, międzynarodowych klientów z listy Fortune 500 w ponad 30 krajach. Główne produkty firmy to zarządzanie procesem tworzenia i dostarczania contentu produktowego do sklepów internetowych, audyt dostępności i konkurencyjności marek w e-commerce oraz badanie ścieżki zakupowej nabywcy w Internecie. Do klientów firmy należą m.in. P&G, Nestle, Nike, L’Oreal i Grohe.

Comments

comments

49
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...