Open Mobi poszerza ofertę o Social Audience
Open Mobi wychodzi naprzeciw potrzebie rynku i wprowadza usługę Social Audience. Agencja zapewni jeszcze bardziej precyzyjne dotarcie z reklamą do użytkowników mediów społecznościowych, także w ramach nowych formatów w aplikacji TikTok.
Naturalnym środowiskiem młodych ludzi są media społecznościowe, w których spędzają nawet po kilka godzin dziennie. Ich ogromny potencjał dostrzegają także klienci agencji digitalowych, którzy poszukują możliwości dotarcia z komunikatem reklamowym do nastolatków migrujących z Facebooka. Rosnącym zainteresowaniem cieszy się m.in. TikTok, który uznawany jest za platformę „wolną od dorosłych”, a od niedawna umożliwił prowadzenie dedykowanych kampanii w aplikacji. Jak podaje wydawca, w Polsce zarejestrowanych jest obecnie około 2,8 mln użytkowników, z czego prawie połowę stanowią osoby w wieku poniżej 19 lat[1]. Niektóre raporty wskazują wręcz, że 2/3 TikTokerów ma nie więcej niż 13-15 lat.[2]
– Rozwijając autorską technologię DMP, świadomie wydzieliliśmy blok dotarcia do użytkowników aplikacji społecznościowych. W ten sposób powstał nasz nowy produkt – Social Audience, dzięki któremu możemy targetować kampanie do konkretnych grup odbiorców kanałów social media nie tylko w oparciu o geolokalizację, lecz także m.in. wiek czy płeć– mówi Marek Naruszewicz, Sales Director Open Mobi.
Social Audience, poza TikTokiem, obejmuje swoim zasięgiem także Badoo, Twitch, Snapchat, Instagram, LinkedIn, Twitter i Pinterest. Nowe rozwiązanie pozwala agencji na emisję reklam zarówno w klasycznym video, jak i w niestandardowych np. hashtag challenge czy branded effects.
– Nasze portfolio produktowe mocno ewoluowało. Mamy możliwość przeprowadzania challengy oraz angażowania użytkowników w multimedialne zabawy viralowe z brandem. Jesteśmy na chwilę obecną pierwszą agencją w Polsce, która realizuje kampanie bezpośrednio na tej platformie– mówi Eliza Durnakowska, General Director Open Mobi.
Agencja stale szuka powierzchni dotąd niezagospodarowanych na rodzimym rynku reklamowym. Rozwija więc współpracę z przedstawicielami zagranicznych aplikacji. Open Mobi chce być zdrową przeciwwagą dla podmiotów świadczących masowe usługi reklamowe.
[1]Dane wewnętrzne Open Mobi otrzymane od wydawcy aplikacji TikTok
[2]Raport GetHero „Kim są polscy użytkownicy TIKTOK?”, 2019 r.