OPCOM promuje nowy model Škody Octavia
1 kwietnia wystartowała kampania nowej Škody OCTAVIA, która przebiegać będzie pod hasłem „NOWA ŠKODA OCTAVIA KLASA SAMA W SOBIE”. To kolejny model przedstawiony w ramach całorocznej kampanii ROK NOWOŚCI ŠKODY.
Ewa Hałabura, Account Director, OPCOM:
Legendarny model ŠKODY od lat wyznacza klasę w swojej kategorii. Bezpieczeństwo i komfort, rodzinna przestrzeń i imponująca praktyczność- te cechy najlepiej opisują nową ŠKODĘ OCTAVIA. Szczególnie ważne było dla nas stworzenie platformy komunikacji, która uwzględni innowacyjność i styl nowej ŠKODY OCTAVIA.
Agencja Opcom przygotowała kompleksową platformę komunikacji, która obejmuje dedykowaną landing page, działania reklamowe prowadzone są za pośrednictwem TV, radio, Internetu oraz prasy. Zadbano także o promocję outdoorową. W ramach działań przygotowany został autorski montaż spotu telewizyjnego, kilka wersji billboardów sponsorskich oraz specjalny spot do Internetu.
Opcom odpowiada za strategię, koncepcję i egzekucje kreatywne kampanii.
Kampania modelu potrwa do końca maja.