ONZ partnerem części festiwalu Cannes Lions

Redakcja PR - 19.09.2017
191

ONZ partnerem części festiwalu Cannes Lions

Międzynarodowy festiwal reklamowy Cannes Lions zyska w kolejnej edycji nową kategorię, której partnerem stanie się ONZ. Od przyszłego roku nagradzane mają być projekty marketingowe, nawiązujące do zrównoważonego rozwoju na świecie.

W ramach nowej kategorii przyznawanych będzie aż 17 nagród. Partnerem tej części festiwalu została Organizacja Narodów Zjednoczonych. Wszystkie dochody, jakie zostaną zgromadzone w ramach opłaty zgłoszeniowej do konkursu, zostaną przekazane na rzecz projektów pod egidą ONZ. Ich celem będzie wspieranie zrównoważonego rozwoju.

Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Cannes Lions jest siedmiodniowym wydarzeniem, w trakcie którego przyznawane są nagrody. Co roku odbywa się w Palais des Festivals w Cannes (Francja).

Comments

comments

191
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...