string(99) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/06/cannes-1200x500.png');"
string(73) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/06/cannes-1200x500.png"
ONZ partnerem części festiwalu Cannes Lions
Międzynarodowy festiwal reklamowy Cannes Lions zyska w kolejnej edycji nową kategorię, której partnerem stanie się ONZ. Od przyszłego roku nagradzane mają być projekty marketingowe, nawiązujące do zrównoważonego rozwoju na świecie.
W ramach nowej kategorii przyznawanych będzie aż 17 nagród. Partnerem tej części festiwalu została Organizacja Narodów Zjednoczonych. Wszystkie dochody, jakie zostaną zgromadzone w ramach opłaty zgłoszeniowej do konkursu, zostaną przekazane na rzecz projektów pod egidą ONZ. Ich celem będzie wspieranie zrównoważonego rozwoju.
Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Cannes Lions jest siedmiodniowym wydarzeniem, w trakcie którego przyznawane są nagrody. Co roku odbywa się w Palais des Festivals w Cannes (Francja).
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...