Agencja zajmie się obsługą brand PR OnePlus w Polsce, prowadzeniem biura prasowego, testami sprzętów i pozyskiwaniem recenzji oraz doradztwem strategicznym.
– Marka OnePlus stale rozwija się na polskim rynku. Tworzymy wyjątkowe produkty, dla których chcemy prowadzić nieszablonowe działania komunikacyjne, dlatego potrzebowaliśmy solidnego partnera w branży PR. Szukaliśmy agencji, która, oprócz profesjonalnego i kreatywnego podejścia do współpracy, będzie doskonale rozumiała rynek technologiczny. Cieszymy się, że udało nam się taką znaleźć – powiedziała Małgorzata Podstawka, Brand communication manager w OnePlus Poland.
Po stronie agencji za obsługę OnePlus będzie odpowiadał dział Tech&Consumer, reprezentowany obok Marcina Kuchno przez Huberta Rączkowskiego, Katarzynę Dudę i Daniela Harasima.
–Komunikacja smartfonów to zawsze duże, ale i bardzo ciekawe wyzwanie, więc tym bardziej jesteśmy podekscytowani współpracą z tak dynamiczną marką, jaką jest OnePlus. Obsługą klienta zajmie się team z bogatym doświadczeniem w działaniach w tym segmencie rynku. Wykorzystamy je, żeby wypracować mocne efekty – mówi Marcin Kuchno, Head of Tech&Consumer w Komunikacji Plus PR.
Strony nie ujawniają informacji dotyczących sposobu zawarcia współpracy oraz czasu jej trwania.