OneMulti z 4 nagrodami PRGN Awards 2019

Informacja Prasowa - 30.10.2019
146

OneMulti z 4 nagrodami PRGN Awards 2019

W tym roku OneMulti zdobyła dwie złote (za zajęcie pierwszego miejsca) i dwie brązowe statuetki (za trzecie miejsca), jako nagrody w dorocznym konkursie Public Relations Global Network (PRGN).

Najwyższe, złote wyróżnienie przypadło agencji w kategorii Social Campaign/CSR za działania media relations w ramach kampanii #niezaklinaj, której celem było uświadomienie Polakom ryzyka związanego z występowaniem ekstremalnych zdarzeń pogodowych a przy której agencja w zakresie PR pracowała dla Polskiej Izby Ubezpieczeń (PIU). Drugą złotą statuetkę agencja otrzymała w kategorii Service Launch, za komunikację PR wprowadzenia na rynek usługi Empik Premium.

Kampania #niezaklinaj zrealizowana dla PIU, została również uhonorowana jeszcze w innej kategorii, pt. Integrated Campaigns, zdobywając brązową statuetką za zajęcie trzeciego miejsca.

Czwarta tegoroczna nagroda PRGN trafiła do OneMulti za trzecie miejsce w kategorii Communication to Millennials, przyznane za projekt „Recepta na sukces w medycynie” dla firmy farmaceutycznej Gedeon Richter.

Public Relations Global Network (PRGN) jest międzynarodową siecią, która co roku nagradza najlepsze kampanie komunikacyjne w plebiscycie Best Practice Awards.

Comments

comments

146
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...