OneMulti wygrywa przetarg Prudential na obsługę projektu PR

Informacja Prasowa - 24.01.2022
93

OneMulti wygrywa przetarg Prudential na obsługę projektu PR

OneMulti wygrywa przetarg Prudential na obsługę projektu PR

Towarzystwo Ubezpieczeniowe Prudential wybrało w przetargu agencję OneMulti do wsparcia komunikacji nowego projektu. Agencja będzie odpowiedzialna m.in. za strategię, kontakt z mediami czy organizację wydarzeń skierowanych do dziennikarzy.  

Od lutego OneMulti zajmie się wsparciem public i media relations projektu firmy ubezpieczeniowej Prudential. Agencja będzie odpowiadać za strategię komunikacji projektu PR, kontakt z mediami, tworzenie oraz dystrybucję informacji eksperckich oraz organizację wydarzeń skierowanych do dziennikarzy. Do współpracy z firmą Prudential został wybrany Dział Life, w którego skład wchodzą: Senior Team Lider – Bartosz Lewicki, Senior Account Executive – Emilia Dziewit oraz Account Executive – Sara Przepióra.

Cieszymy się na współpracę z cenionym ubezpieczycielem. Nasza agencja będzie zaangażowana w opracowanie strategii komunikacyjnej dla projektu firmy Prudential, przygotowaniu informacji prasowych, artykułów eksperckich, wywiadów oraz utrzymywaniu relacji z dziennikarzami. Jestem przekonany, że dzięki współpracy naszego działu Life z firmą Prudential projekt będzie doskonale przyjęty przez wszystkie grupy interesariuszy – mówi Mariusz Pleban, prezes zarządu OneMulti.

Prudential powstał w 1848 roku w Londynie i obecnie jest jedną z instytucji finansowych zapewniających bezpieczeństwo finansowe klientom. W Polsce firma działała prężnie jeszcze przed II wojną światową. W 2013 roku wznowiła działalność, oferując zarówno bogatą ofertę ubezpieczeń dopasowanych do potrzeb klientów, jak i realizując przedwojenne polisy na życie, wypłacając je spadkobiercom ich posiadaczy.

Zależało nam na znalezieniu partnera, który zrozumie nasze potrzeby i wesprze nas w komunikacji nowego projektu. Wybór OneMulti wynika z wizji, którą zaproponowała nam agencja, ich doświadczenia i wiedzy – mówi Marta Skowron-Moszkowicz, rzeczniczka prasowa Prudential.

Comments

comments

93
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...