OneMulti nagrodzone w międzynarodowym konkursie PRGN Best Practice Awards 2021
Jerzy Ciszewski - 13.12.2021OneMulti nagrodzone w międzynarodowym konkursie PRGN Best Practice Awards 2021
OneMulti nagrodzone w międzynarodowym konkursie PRGN Best Practice Awards 2021
Agencja OneMulti po raz kolejny została wyróżniona w prestiżowym konkursie Public Relations Global Network. Międzynarodowe jury nagrodziło komunikację projektu „Mapa ryzyka Polaków” Polskiej Izby Ubezpieczeń aż trzema złotymi statuetkami w kategoriach: B2B, Consumer Communications i Content Marketing.
Public Relations Global Network jest międzynarodową siecią niezależnych agencji public relations, która co roku nagradza najlepsze kampanie komunikacyjne w plebiscycie Best Practice Awards. W tym roku główne nagrody w kategoriach: B2B, Consumer Communications i Content Marketing przyznano OneMulti za projekt „Mapa ryzyka Polaków” Polskiej Izby Ubezpieczeń. Agencja znalazła się wśród wyróżnionych już trzeci rok z rzędu.
– Nagroda Public Relations Global Network to dla nas szczególne wyróżnienie, z którego jesteśmy wyjątkowo dumni, zwłaszcza, że w tym roku zdobyliśmy aż trzy złote statuetki. Cieszymy się, że zostaliśmy docenieni nie tylko w Polsce, ale i na arenie międzynarodowej. Nasza agencja była zaangażowana w opracowanie strategii komunikacyjnej „Mapy ryzyka Polaków”, aktywnie uczestniczyła w redakcji treści raportu, przygotowaniu informacji prasowych oraz odpowiadała za przygotowanie launchu raportu i utrzymanie relacji z dziennikarzami. Dzięki pracy naszego zespołu, „Mapa” jest cytowana przez różne media, nie tylko w artykułach o ubezpieczeniach – mówi Mariusz Pleban, prezes agencji OneMulti.
„Mapa ryzyka Polaków” to spójna platforma komunikacyjno-edukacyjna na temat ubezpieczeń. Korzystają z niej agenci, towarzystwa ubezpieczeniowe, firmy z innych branż, klienci oraz media. Raport, opracowany na bazie dwóch faz badań, pokazuje nie tylko obawy, ale i zmiany w podejściu Polaków do ubezpieczeń spowodowane pandemią COVID-19. W efekcie powstało nie tylko obszerne źródło wiedzy, ale także materiały do użytku w mediach społecznościowych oraz infografiki, które można dowolnie wykorzystywać w komunikacji.
– Cieszymy się, że nasz raport został doceniony przez międzynarodowe grono ekspertów. Nagroda Public Relations Global Network to potwierdzenie, że projekt „Mapa ryzyka Polaków” jest unikalny, nowatorski. Tworzymy dobrą, spójną narrację dotyczącą ubezpieczeń dla całego rynku – mówi Agnieszka Durska z Polskiej Izby Ubezpieczeń.
Strategia komunikacyjna „Mapy ryzyka Polaków” była realizowana pod kierownictwem Bartosza Lewickiego – Senior Team Leadera wraz z zespołem.