
ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Informacja Prasowa - 03.04.2025Strategia zakłada wykorzystanie zaawansowanych narzędzi analitycznych
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral, należącej do Evergreen Garden Care. Celem działań jest zwiększenie sprzedaży produktów do pielęgnacji ogrodów poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
W ramach współpracy ONE House odpowiada za kompleksowe planowanie i zakup mediów digital, koncentrując się na social media, YouTube, wyszukiwarkach oraz reklamie programmatic. Strategia zakłada wykorzystanie zaawansowanych narzędzi analitycznych, które umożliwiają precyzyjne targetowanie grupy docelowej, maksymalizując jej zaangażowanie w kluczowym sezonie ogrodniczym.
– W kampanii „Rośnij!” łączymy precyzyjne targetowanie z optymalizacją budżetu, co pozwala na skuteczne zwiększenie świadomości marki i realne przełożenie działań na wyniki sprzedażowe. Wykorzystujemy sprawdzone narzędzia digitalowe, aby efektywnie docierać do konsumentów i budować ich zaangażowanie – mówi Monika Wosińska, Senior Communications Account Manager ONE House.
Comments
