One Eleven rozbudowuje zespół

Informacja Prasowa - 08.08.2018
224

One Eleven rozbudowuje zespół

Do zespołu marketingowej pracowni koncepcyjnej One Eleven (O11E) dołączyli Luiza Jaworska-Nogal i Krzysztof Goryński. Luiza wesprze dział strategii, a Krzysztof obejmie stanowisko dyrektora diagnostyki pracowni.

One Eleven

– Bardzo się cieszymy z przyjścia Krzysztofa i Luizy. Ich obecność wiąże się z kierunkiem, w jakim będą podążały zmiany w O11E i dalszym rozwojem kompetencji agencji, a także poszerzającym się zakresem świadczonych usług – mówi Marcin Bełza, Partner Zarządzający One Eleven i dodaje: – Zależało nam, aby poszerzyć diagnostykę o wszelkie elementy związane z szeroko rozumianym digitalem i mieć możliwość przeprowadzania projektów dla każdego rodzaju kategorii produktowych, obejmujących zarówno projekty dla marek pochodzących z klasycznej ekonomii, jak i nowe media. Z tych samych powodów rozpoczęliśmy współpracę z Luizą Jaworską-Nogal. To specjalista z ogromnym doświadczeniem digitalowym. Dzięki temu, że dołączyli do nas tak wybitni stratedzy, nasze projekty będą teraz absolutnie neutralne mediowo w obszarach diagnostycznym, koncepcyjnym i implementacyjnym.

Do obowiązków Krzysztofa Goryńskiego, poza zarządzaniem działem, będzie należał wszelki kontakt z podwykonawcami badawczymi i analitycznymi, jak również rozwój nowych metod poszukiwania i syntetyzowania wiedzy.

Krzysztof Goryński od kilkunastu lat jest związany z badaniami marketingowymi. Pracował w firmach badawczych TNS/GFK/Gemius, gdzie realizował liczne projekty segmentacyjne, produktowe, i wizerunkowe. Od 2011 roku był odpowiedzialny za badania konsumenckie w firmach: CYFRA+ oraz w nc+. Później w TVN zajmował się diagnostyką konsumencką, insightami strategicznymi w obszarze online oraz badaniami marki.

Luiza Jaworska ma ponad dziesięcioletnie doświadczenie w budowaniu marek i strategii komunikacji. Poprzednio senior strateg w agencji VML, wcześniej przez ponad cztery lata pracowała w agencji The Digitals, gdzie zajmowała stanowisko szefa strategii. Pracowała też w agencjach Ogilvy Interactive i FF Creation. Tworzyła interdyscypilnarne projekty

komunikacji dla takich marek jak: Lays, Nutricia, Play, Heyah, Plus, AXA Life czy Pekao SA. Specjalizuje się w budowaniu i komunikacji marki we wszystkich kanałach digitalowych (w tym social mediach). Była zapraszana jako juror w konkursach branżowych (KTR)

Comments

comments

224
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...