On Board zbadał „rodzica”

Jerzy Ciszewski - 21.03.2016
50

Rodzic - konsument. Postawy i priorytety

Walory edukacyjne są dla współczesnego rodzica najistotniejszym elementem w procesie wyboru produktów dla dzieci. Ponad 82% rodziców przyznaje, że zwraca uwagę na wartość edukacyjną kupowanych zabawek i akcesoriów. Z edukacyjnym nurtem przegrywa nawet silny trend eko, a także cena nabywanych artykułów.

Jak wynika z badania Grupy On Board Think Kong przeprowadzonego przez SW Research pt.: „Rodzic – konsument. Postawy i priorytety”[1], aż 82,9% rodziców przyznało, że zwraca uwagę na walory edukacyjne zabawek i produktów dziecięcych. Dla porównania: 64,7% rodziców zwraca uwagę na to, czy nabywane przez nich produkty są ekologiczne, natomiast cena jest kluczowym aspektem decyzji o kupnie dla 53,1% rodziców.

Co więcej, aż 87,1% rodziców wskazało edukację jako ważny i bardzo ważny aspekt przyjścia dziecka na świat. Rozwijanie  umiejętności dziecka od pierwszych dni jego życia jest jednym z najważniejszych celów wielu rodziców.

– Ten edukacyjny baby boom mogą w swojej komunikacji skutecznie wykorzystać firmy z branży dziecięcej, zarówno tworząc strategię marek, jak również  dobierając kanały komunikacji. Dzisiejsi rodzice są bardzo aktywni w mediach społecznościowych, często korzystają z różnego rodzaju aplikacji, ale też zasięgają opinii ekspertów. Dlatego komunikacja związana z edukacją najmłodszych oraz zintegrowane działania PR, socialowe i marketingowe mogą okazać się kluczem do efektywnej komunikacji marek dziecięcych z konsumentami – mówi  Katarzyna Rek z Grupy On Board Think Kong.

happy young family with shopping bags in mall

happy young family with shopping bags in mall

Grupa On Board Think Kong jest inwestorem w spółki z obszaru komunikacji biznesowej i należą do niej wiodące agencje specjalizujące się w komunikacji: On Board PR Ecco Network oraz Think Kong.

On Board PR Ecco Network. Firma świadczy usługi w dziedzinie doradztwa public relations. Wspólnie z firmami PR z kilkudziesięciu krajów tworzy międzynarodową sieć ECCO Network – jedną z największych sieci firm PR na świecie. On Board PR jest członkiem Związku Firm Public Relations, partnerem Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, laureatem wielu nagród w międzynarodowych i polskich konkursach (IPRA GWA, Magellan, Złote Spinacze). Firma zapewnia kompleksową obsługę w zakresie komunikacji oferując strategiczne doradztwo m.in. w obszarach: Brand Public Relations, Corporate & Financial Communications, Investor Relations, Crisis Management. www.onboard.pl

Think Kong (www.thinkkong.pl) to agencja specjalizująca się w prowadzeniu kampanii opartych na wykorzystaniu social media oraz strategicznym wsparciu komunikacji marek w Internecie. Od 2013 r. Think Kong jest członkiem pierwszej międzynarodowej sieci agencji social mediowych BOX Europe. Firma działa w ramach grupy On Board Think Kong, w skład której wchodzi agencja public relations On Board PR Ecco Network. Think Kong była wielokrotnie nagradzana i wyróżniana na międzynarodowych konkursach (IAC, Magellan Awards, Stevie Awards). Agencja realizowała działania promocyjne online dla wielu marek, m.in. KLM, Air France, Groupon, Vision Express, Mlekovita, Tomme Tippee, Sundance Channel.

Więcej informacji:

ALEKSANDRA SAMOCIUK

tel. (+48 22) 321 51 00, fax (+48 22) 321 51 01
mob. 662 061 049
e-mail: [email protected]

DOROTA CISZEK

tel. (+48 22) 321 51 00, fax (+48 22) 321 51 01
mob. 501 598 687
e-mail: [email protected]

[1] Badanie zostało przeprowadzone przez SW Research na zlecenie Grupy On Board Think Kong dniach 29.02 – 03.03.2016 r., metodą wywiadów on-line (CAWI) na reprezentatywnej grupie 832 rodziców dzieci w wieku 0-6 lat.

Comments

comments

50
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...