On Board Think Kong wzmacnia dział SEM

Informacja Prasowa - 30.01.2020
149

On Board Think Kong wzmacnia dział SEM

– Nasi klienci coraz częściej decydują się na wsparcie komunikacji działaniami SEM – mówi Norbert Kilen, partner w On Board Think Kong. Do działu SEM agencji na początku tego roku dołączył kolejny specjalista – Mateusz Domachowski. Wcześniej współpracował z Audience Network.

Marketing w wyszukiwarkach internetowych od dłuższego czasu jest jednym z kluczowych elementów wspierających zintegrowaną komunikację: content marketingową, social mediową, SEO i PR. Tego typu kampanie są bardzo skuteczne zarówno pod względem wyników sprzedażowych, jak i pozyskiwania leadów. Cieszę się, że możemy poinformować o kolejnym wzmocnieniu zespołu odpowiedzialnego właśnie za ten segment – dodaje Norbert Kilen z OBTK.

Mateusz Domachowski jako SEM Specialist w OBTK odpowiada za prowadzenie kampanii marketingowych w wyszukiwarkach internetowych dla klientów oraz za opracowanie strategii i planów realizacji celów sprzedażowych marek. Dodatkowo, wspiera dział SEO w jego działaniach. Swoje doświadczenie zdobywał w Audience Network jako SEM/PPC Specialist. Studiował na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie.

Comments

comments

149
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...