Agencja On Board Think Kong realizuje najnowszą akcję dla margaryn funkcjonalnych marki Optima. Akcja jest realizowana pod hasłem „Wyzwanie Optima” i swoim zakresem uwzględnia działania public relations, social media oraz content marketing & SEO.
„Wyzwanie Optima” ma na celu promowanie zdrowej diety i zachęcenie jak największej liczby osób z podwyższonym cholesterolem do jego obniżenia. W ramach konkursu zakwalifikowani uczestnicy otrzymają możliwość skorzystania z badania profilu lipidowego, który pokaże aktualny poziom cholesterolu. Marka przy udziale dietetyka będzie wspierać wiedzą merytoryczną i praktycznymi poradami uczestników podejmujących wyzwanie, by w jak najłatwiejszy sposób mogli zmienić nawyki żywieniowe na bardziej zdrowe. Dodatkowo, spośród setki Polaków zostanie wyłoniona grupa, która weźmie udział w nagraniach filmów edukacyjnych.
Akcja ruszyła 29 marca 2019 r. i będzie promowana w Internecie (https://optymalnewybory.pl/wyzwanie/). „Wyzwanie Optima” jest częścią prowadzonych od 2018 r. działań edukacyjnych realizowanych przez zespół On Board Think Kong wyspecjalizowany w zakresie PR, content marketingu, SEO i social media.