On Board Think Kong dla Hoya i Seiko
On Board Think Kong dla Hoya i Seiko
Agencja od lipca b.r. rozpoczęła współpracę z firmą Hoya Lens Poland, jednego z wiodących producentów soczewek okularowych.
W ramach współpracy OBTK zajmie się komunikacją w kanałach społecznościowych marek Hoya i Seiko m.in. tworzeniem treści, działaniami reklamowymi oraz zarządzaniem komunikacją marek Hoya i Seiko w serwisach Facebook i Instagram.
Za realizację działań odpowiada zespół social media oraz dział kreacji On Board Think Kong.
Umowa o współpracy została podpisana na rok.
On Board Think Kong Część międzynarodowej sieci public relations ECCO Network obecnej w ponad 40 krajach, łącznie zatrudniającej ponad 1500 konsultantów w 50 biurach na całym świecie. Główne obszary specjalizacji to: korporacyjne doradztwo public relations, content marketing & SEO, komunikacja w kanałach społecznościowych. Projekty On Board Think Kong wyróżniane są między innymi za kreatywność i skuteczność (Effie, Golden Drum, IPRA Golden Awards, IAC, Stevie Awards). W Polsce agencja należy do Związku Firm Public Relations. Od maja 2018 r. On Board Think Kong jest jedynym polskim członkiem brytyjskiego stowarzyszenia Content Marketing Association.
Comments
