On Board Think Kong dla Hoya i Seiko

Informacja Prasowa - 11.08.2020
209

On Board Think Kong dla Hoya i Seiko

On Board Think Kong dla Hoya i Seiko

Agencja od lipca b.r. rozpoczęła współpracę z firmą Hoya Lens Poland, jednego z wiodących producentów soczewek okularowych.

W ramach współpracy OBTK zajmie się komunikacją w kanałach społecznościowych marek Hoya i Seiko m.in. tworzeniem treści, działaniami reklamowymi oraz zarządzaniem komunikacją marek Hoya i Seiko w serwisach Facebook i Instagram.

Za realizację działań odpowiada zespół social media oraz dział kreacji On Board Think Kong.

Umowa o współpracy została podpisana na rok.

On Board Think Kong Część międzynarodowej sieci public relations ECCO Network obecnej w ponad 40 krajach, łącznie zatrudniającej ponad 1500 konsultantów w 50 biurach na całym świecie. Główne obszary specjalizacji to: korporacyjne doradztwo public relations, content marketing & SEO, komunikacja w kanałach społecznościowych. Projekty On Board Think Kong wyróżniane są między innymi za kreatywność i skuteczność (Effie, Golden Drum, IPRA Golden Awards, IAC, Stevie Awards). W Polsce agencja należy do Związku Firm Public Relations. Od maja 2018 r. On Board Think Kong jest jedynym polskim członkiem brytyjskiego stowarzyszenia Content Marketing Association.

Comments

comments

209
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...