On Board Think Kong dla Coca-Cola HBC Polska

Informacja Prasowa - 04.07.2018
179

On Board Think Kong dla Coca-Cola HBC Polska

On Board Think Kong poprowadzi działania SEO dla Coca-Cola HBC Polska. Celem jest wzmocnienie widoczności treści związanych z aktywnością firmy w Polsce.

Współpracę rozpoczął audyt SEO, analiza i segmentacja ruchu z Google Search oraz opracowanie strategii zwiększania zasięgu informacji o działalności Coca-Cola HBC Polska w wynikach wyszukiwania. W zakres stałych działań prowadzonych przez On Board Think Kong wchodzą również: optymalizacja on-site, tworzenie treści poszerzających informacje na temat działalności firmy, analityka.

Umowa została podpisana na 6 miesięcy. Działania ze strony On Board Think Kong poprowadzi zespół kierowany przez Roberta Głowackiego.

Comments

comments

179
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...