string(118) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/11/obtk_2018_11_21_bravomoda-1200x500.png');"
string(92) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/11/obtk_2018_11_21_bravomoda-1200x500.png"
Producent damskiego obuwia nawiązał współpracę z warszawską agencją
Agencja zajmie się promocją marki Bravomoda wśród kobiet na rynku polskim, jak również w przyszłości będzie wspierać polskiego producenta w ekspansji na rynku globalnym.
W pierwszym etapie współpracy On Board Think Kong będzie prowadzić działania Content & SEO, w tym celu zajmie się optymalizacją platformy sprzedażowej pod kontem jej widoczności w wynikach organicznego wyszukiwania treści związanych obuwiem damskim. W kolejnych działaniach agencja zadba o działania wizerunkowe, produktowe oraz promocyjne w mediach online i offline oraz kanałach społecznościowych.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Lifetube, lider rynku influencer marketingu i ekonomii twórców ma nowego prezesa Jakuba Różyckiego
41
Sonda
Loading ...