On Board Public Relations Ecco Network dla „Akademii Richtera”

Informacja Prasowa - 16.06.2016
10

On Board Public Relations Ecco Network dla cyklu szkoleń dla farmaceutów w ramach „Akademii Richtera”

Agencja On Board PR Ecco International Network koordynowała działania komunikacyjne związane z organizacją cyklu sympozjów naukowo-szkoleniowych w ramach „Akademii Richtera” zainicjowanej przez firmę Gedeon Richter.

W ramach „Akademii Richtera” sympozja naukowo-szkoleniowe dla farmaceutów z całej Polski odbyły się w 5 największych miastach Polski. Projekt zakładał również współpracę z Okręgowymi Izbami Aptekarskimi.

Po stronie agencji za realizację projektu odpowiedzialny był zespół Pharmaceuticals, Biotechnology & Medical Market Consulting, a liderowała mu Małgorzata Siewierska, Manager.

To kolejny projekt w naszym dziale, w którym grupą docelową są farmaceuci. To bardzo ciekawa grupa docelowa, niezwykle ważna z punktu widzenia funkcjonowania każdej firmy farmaceutycznej. Planujemy dalszy rozwój portfolio naszych projektów właśnie w tym obszarze. Dziękujemy firmie Gedeon Richter za możliwość jego wspólnej realizacji – mówi Małgorzata Siewierska, Manager w zespole Pharmaceuticals Biotechnology & Medical Market Consulting.

 

On Board PR Ecco Network świadczy usługi w dziedzinie doradztwa public relations. Wspólnie z firmami PR z kilkudziesięciu krajów tworzy międzynarodową sieć ECCO International Communication Network – jedną z największych sieci firm PR na świecie. On Board PR jest członkiem Związku Firm Public Relations, partnerem Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, laureatem wielu nagród w międzynarodowych i polskich konkursach (IPRA GWA, Magellan, Złote Spinacze). Firma zapewnia kompleksową obsługę w zakresie komunikacji oferując strategiczne doradztwo m.in. w obszarach: Brand Public Relations, Corporate & Financial Communications, Investor Relations, Crisis Management. On Board PR działa w ramach Grupy On Board Think Kong. www.onboard.pl

 

Comments

comments

10
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...