Omnicom Media Group partnerem mediowym debiutującej na polskim rynku marki samochodów OMODA & JAECOO

Informacja Prasowa - 04.11.2024
297

Pierwsza zrealizowana dla OMODA & JAECOO przez Omnicom Media Group kampania właśnie startuje, a jej główna część potrwa do końca roku

W wyniku wygranego przetargu Omnicom Media Group został partnerem mediowym należących do koncernu Chery marek samochodowych OMODA i JAECOO.  Współpraca partnerów obejmuje obsługę mediowo-kreatywną launchu ww. marki na polskim rynku oraz jej kontynuację we wszystkich mediach.

Pierwsza zrealizowana dla OMODA & JAECOO przez Omnicom Media Group kampania właśnie startuje, a jej główna część potrwa do końca roku, obejmując szeroko zasięgowe działania OOH i DOOH oraz digital (display i video). Agencja wsparła klienta również w zakresie realizacji materiałów kreatywnych oraz płatnych działań public relations wokół wydarzenia wprowadzającego markę na polski rynek pod koniec września.

– „Wprowadzenie z sukcesem nowej marki samochodów na rynek jest ogromnym przedsięwzięciem marketingowym, wymagającym zaangażowania mediów i przygotowania odpowiedniej komunikacji. Bardzo się cieszymy, że w tym kluczowym obszarze naszym partnerem został Omnicom Media Group. Wspólnie z doświadczonym zespołem Omnicom będziemy pracować nad tym, aby skutecznie budować świadomość i wizerunek marki OMODA & JAECOO w Polsce, zapraszając Klientów do odwiedzania salonów dealerskich oraz testowania nowoczesnych i komfortowych samochodów naszej marki.”  – powiedziała Paulina Tycner, Brand Manager OMODA & JAECOO.

– „Odpowiedzialność za launch nowej marki motoryzacyjnej to wyzwanie, które wymaga zaangażowania doświadczonych partnerów. Kompetencje Omnicom Media Group w budowaniu komunikacji dla marek samochodowych mają długoletnią tradycję, dlatego też zwycięstwo w przetargu OMODA & JAECOO traktuję jako potwierdzenie atrakcyjności naszej oferty oraz innowacyjności rozwiązań, które proponujemy klientom z sektora moto.” – powiedział Jakub Bierzyński, CEO Omnicom Media Group

O marce OMODA & JAECOO

OMODA & JAECOO to pionierska marka motoryzacyjna należąca do wiodącego chińskiego producenta samochodów, Grupy CHERY. Dedykowana innowacyjnym i zrównoważonym rozwiązaniom w zakresie mobilności, OMODA & JAECOO jest uosobieniem młodości, indywidualizmu i globalizacji, oferując różnorodną gamę pojazdów, w tym SUV-y typu crossover i miejskie SUV-y terenowe. Dzięki nowoczesnemu designowi, zaawansowanej inteligentnej technologii i wyjątkowej wydajności, OMODA & JAECOO ma sprostać zmieniającym się potrzebom współczesnych kierowców. OMODA & JAECOO stawia na pierwszym miejscu wygodę użytkownika i zrównoważony styl życia, w który wpisane są nowe technologie.

O Grupie CHERY

W 2023 r. skumulowana sprzedaż samochodów Grupa CHERY osiągnęła historyczny poziom 1 881 316 sztuk, wzrastając o 52,6% w odniesieniu do roku poprzedniego i znacznie przekraczając średnią wzrostu branży. Roczne przychody Grupy po raz pierwszy przekroczyły 300 miliardów CNY, przy wzroście rok do roku o ponad 50%, osiągając tempo +100 miliardów CNY przychodów w ciągu jednego roku. Grupa wyeksportowała 937 148 pojazdów (wzrost o 101,1% rok do roku), utrzymując pozycję największego chińskiego eksportera samochodów osobowych przez 21 lat z rzędu. Obecnie Grupa CHERY posiada bazę ponad 13 milionów klientów na całym świecie, w tym 3,35 miliona użytkowników poza granicami Chin. Do końca 2023 r. CHERY zgłosiła ponad 29 000 patentów, z których ponad 18 000 zostało przyznanych.

Comments

comments

297
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...