
OMD Group wygrywa przetarg IPF Digital na koordynację działań mediowych w krajach bałtyckich
Informacja Prasowa - 28.05.2024
string(108) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2024/05/Two-Speakers-V2-1200x500.png');"
string(82) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2024/05/Two-Speakers-V2-1200x500.png"
Współpraca pomiędzy OMD Group a IPF Digital ma charakter długoterminowy
Firma IPF Digital rozstrzygnęła przetarg na koordynację swoich działań mediowych w krajach bałtyckich. W wyniku tego postępowania rolę HUB-u powierzono OMD Group. Oznacza to rozszerzenie dotychczasowej współpracy IPF z agencją, która od 2013 roku obsługuje należącą do klienta markę Provident.
„W przetargu, do którego zostały zaproszone wszystkie wiodące w krajach bałtyckich domy mediowe OMD wyróżniło się zarówno świetną znajomością lokalnej perspektywy i efektywnością planowania, jak i strategicznymi oraz organizacyjnymi kompetencjami warszawskiego oddziału” – komentuje Magdalena Tuczyńska, Global Marketing Activation Manager w IPF Digital.
Współpraca pomiędzy OMD Group a IPF Digital ma charakter długoterminowy i obejmuje: koordynację planowania i zakupu mediów na rynkach bałtyckich (Litwa, Łotwa, Estonia), strategiczne wsparcie rozwoju biznesowego marek Credit24 i Creditea oraz kompleksową obsługę analityczno-badawczą. Równolegle agencja nadal pełni rolę partnera mediowego marki Provident.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
